Örül a gépész lelkem a sok mechanikus szimbolának :-)
Jó a nyársalt pisztráng a disznóvéres néni kezében, meg a nemrég emlegetett Poe a mókuslufis ember keziben. És kansasok előre :-D
Húvazz,Grafit, nagyon jó formában vagy! Vazze, a háttér folyton változik, amókus nem semmi. Eszikó jégkorin, meg boxutca, illetve a felső be nem azonosított építmény, Grafit vazz, ez megint nagyon király lett. Diszkrétebben, bazmeg! :) Az a macska nem a műtős doki macskája?
asszem én a buláknak a „hihihi” miatt elég csúnya véget szánnék, pl szívószállal torkonszúrást. de szeretve vagy Grafit,mert még mindig egy klasszissal minden önmagát társadalomkritikusnak kikiáltó képregénypróbálkozás fölött állsz… a hátterek döglesztőek, ez viszont megencsak tény.
Azert valtozik a hatter, mert ez a tortenet barhol jatszodhatna a vilagon. Nem szurrealista ez, hanem szimbolizmus pazmármeg! Es csapkodja az egyik a mellbimbojat, es arrol folyik a hugya akit nem is pisaz le. Es meg el is kaparja a luvnyakat!!!! Remek ahogy beoszul a vegen, erzelmes. :)))
LEHUGYOZTA A IZÉT AZ ÓRIÁSPASAS!
Ez, bazmeg, tömény berottyantás. Grafit óriási szériát fut mostanában.
Az aksiról először aszittem presszógép a háttérben, de gyanus lett hogy nincsenek ilyen rúdjai, aztán leesett hogy aksi ez, nem is kicsi, az Eszeh-kétszázas powa meg kész, kampó.
Remélhetőleg Grafit egy szép napon illusztrált kötetben adja ki ezeket a döbbenetes kommenteket is. A rajzok mellett ezek fokozzák a derűt, annyira.
Ez száz, hogy valahol a Katatón Dzsentrikben történik… vagy a Higénikus Mokasszinban… oda? oda. ketten? ketten. és a csaj olyan mértékben meglepődik, hogy eltűnik a pohara, szívószálastul (szfőr!szfr!-isten)egyébként nekem leginkáb az eszehkétszáz-amperórás-aksit-szervírozó-Wyatt Earp-imitátor-bajszos-alapkansasi-talpasparaszt-cowboy ütött be leginkább… egyébként meg no comment… csak akkor minek írok??? reszpekt, ezt mondom
Na, most megpróbálom inet, már a buli óta (de előtte se mindig) nem sikerült beszólni, valami technikai gebasz folyamán, ez a 3. hely, ahonnan próbálom. Szóval, itten van egy néhány kép, amit beígértem még a helyszínen, de hát a Technika Ördöge, meg hasonlók…. szóval itt vannak (a pedálos moszkviccsal még adós vagyok, mert nem akarom elcseszni a tabletet más usb dugdosásával :-/)
Na, sok link inet se megy… szóval javítsátok át az 1073-at 1074, 1076, 1077, 1078, 1080, 1083, 1086, 1088, 1090, 1091, 1092-re… a freeblog meg monnyon le.
Színpadon két lány, a baloldali (továbbiakban BL) erősen figyel a jobboldalira (továbbiakban JL), aki épp egy fiatalembert mutat neki (Srác). Mint a kép hátterében láthatjuk, JL erősen ki van éhezve, és nagyon várja már, hogy egy erőteljes hím kielégítse szexuális vágyait (a férfias kinézetű kovboj, a feltöltődést jelképező akkumlátorral) Egyúttal megfigyelhetjük az akku méretéből, hogy a kisasszonynak igencsak magas elvárásai vannak leendő kedvesével kapcsolatban.
A második képről megtudjuk, hogy az ifiasszonyok bizony nem túl hajlamosak intelligenciatúltöltődésben elhullani, valamint azt, hogy a fizikai közegen keresztül a Srác és BL kapcsolatot vesznek fel, mely kétirányú, és közvetlensége kissé meglepi JL-t aki ezt szóvá is teszi. A gondolati síkon láthatjuk, miszerint a Srác úgy érzi, sikerült prédát találnia, ám egyben úgy érzi, nem lesz túl könnyű dolga, meg kell törni-e a jeget, szerencsére tapasztaltnak, sokat megéltnek gondolja magát ilyen téren, ezekre utalnak a vastag ruha, illetve a tapasztalt jéghátánmegélő, az eszkimó jelenléte.
Mint megtudhatjuk, a Srác tettlegességig folyamodik, erre utal a lányok kijelentése, valamint a háttérben látható boxutca, illetve legfőképp a versenyautó jelenléte, amely a „beindulást”, „rákapcsolást” vagy a fiatalok által oly szeretettel alkalmazott „ráhajtás” cselekvést jelképezi. A Srác úgy érzi, barátai mind szóval, mind cselekedettel támogatni fogják, ezt a kerékcsere és hüvelykujj mutatás motívumából érezhetjük. A háttérben lévő alakok arctalansága, személytelensége a Srác teljes ismeretségi körét is mutathatja, vagyis úgy érzi, mindenki büszke lesz rá, ha ilyen bulákat összeszed.
A hölgyek reakciójából, miszerint is kíváncsian nézik, ahogy a fiatalember nekikezd a párzási rituálénak, ahelyett hogy elfutnának, a sikeres megtermékenyítésre gyanakodhatunk, így ezen későbbi képek gyakorlatilag a bizonyosság érzete miatt ki is maradhattak, pusztán későbbi utalásokat találhatunk rá. Érdekes BL érzete, mely a szerző nagyszerűségét is bizonyítja. Poeval szimbolizálja a halált, így gondolhatnánk egyszerűen a halálos szerelemre is, melyet a Srác iránt kibontakozni érez, de gondoljuk csak el, hogy a Halál micsoda költői módon vonja magával, maga után az Életet, részint, mert élet nélkül nincs halál, részint az örök körforgás miatt, mely oly sok vallás részét képezi, a farkába harapó óriáskígyón át a reinkarnációig. Így tudhatjuk meg, hogy BL méhében egy új élet sarjad. Ezt a gondolatmenetet támasztja alá a könyvet tartó férfi csodálattal teli arca is, hisz mint tudjuk, már az ókoriak is megmondták, „Sok van, mi csodálatos, de az embernél nincs semmi csodálatosabb.”(Antigoné)
Az ötödik kép egy kicsit kevésbé szimbolikus értelmű, figyelembe véve az eddigi tapasztalatainkat. BL, kiről tudjuk, hogy terhes, megrökönyödve szemléli, hogy a Srác más asszonyokat is a magáénak tart, vagyis hűtlen, ezt jelképezi az állatias megjelölés, hisz a hűség igazán emberi vonás. JL arcán látszik, hogy őt is hasonló lelki bántalom érte, így ismét láthatjuk, hogy is keverednek az idősíkok egyetlen képen, hisz ez a mozdulat már egyben jövőbetekintés. Látjuk, hogy JL még egy darabig próbál a boldogság gyenge lufijába kapaszkodni, de a lufi eldurran egyszer…
A hatodik képen láthatjuk a lányok „hopponmaradt” ábrázatát, valamint azt, ahogy a Srác kapar a mögötte található bűzös tócsára. Természetesen ez is szimbolikus. A kaparás, mint a földszórás, elásás a felejtést jelképezi, mellyel bűneinek bűzös mocsarától fordul el, tán megbánva azokat, de mindenképp eltemetve magában. Mint a háttérben láthatjuk, a fiatalember a lányoktól nem túl jó véleménnyel vált el, a PB palackot mint a „gáz”, vagyis „nagyon béna” szimbólumát azonosíthatjuk.
A hetedik kép színpadán immáron csak a két hölgy található, valószínűleg időben jóval később. A „…” mutatja, hogy a két mondat egyetlen gondolat, valószínűleg a két elhagyott nő közös gondolata. A mondat a „Megkapott, az övé voltam” és a „… Megalázott” tényekre hívja fel a figyelmet szimbolikusan, hisz mindannyian tudjuk, hogy a levizelés a megalázás jele, a másikat pedig már előbb tárgyaltuk. Mint mögöttük látható a másik síkon, mindkettejük kedve elég borús, elég rossz, a sokat alkalmazott ősz jelképével mutatja ezt a szerző. Ám felcsillan egy új remény is, négy darab szimbolikus jelentésű képben. A radiátor melege, a pulóver lágy öle, a felirat férfiassága és a nőt jelképező macska mutatja: még nem adták fel, hogy egyszer egy férfi ölén melegedhetnek.
Jó elemezgetést mindenkinek. Asszem nekem egyelőre ez volt az utolsó, folytatom a vizsgára tanulást :D
Üdv Grafitnak, névnapomon ha minden jól találkozunk! De csak ha megígéred, hogy lesznek gumimellű szárnyaskurvák és Atomic, de nem Ketten hanem legalább vagy Öten…
Grafit lesz ma rajz,vagy már ne reménykedjek?
Ha szabadna,kérhetnék valami súlyosat,mivel szombat óta valami vírus dühöng bennem de remélem azért megérem az új ra
…és akkor én vagyok itt a drogos, meg az ôrült mi?…
Ténylegtibi munkássága az ezredforduló után bontakozott ki igazán erôteljesen, a XX. század végén mindössze a „Diót, ti kesely cédák!” novelláskötet (1999, Helikon Lights) és egy rövid esszésorozatot publikált (Esztétika és vallástagadás a posztgermán bútoriparban, 1-21., Kaszt Remíz Magazin).
Tényleg Tibi valódi kibontakozását kritikusként és mûvészettörténészként élte meg Európa underground közönsége, amikor elkezdte a „Sára cipôi” rádiósorozatát, ami késôbb huszonegy évadot ért meg, heti két adással. Révalt-Kund Károllyal készült riportjával elnyerte a Magyar Rádió Filckarók díját. Ezzel párhuzamosan kezdett tanítani különbözô bölcsészkarokon, rövid ideig egy jógaközpontban is, majd megszületett azóta is leghíresebb mûve, a „Paszomány és Kinizsi arcéle” összefoglaló munkája, amit azóta is forgat a hálás közönség, és ami immár megérte a 17. kiadást is.
Tényleg Tibi nôs, négy gyermekével egy nagyvárosban, visszavonultan él.
Nempusztán elfelejted,hogy a „Diót, ti kesely cédák!” novelláskötet és az Esztétika és vallástagadás a posztgermán bútoriparban mellett „A villanófényes vakmókusok (Mocus vacus vaccus) lycantrophiai elváltozásai a metálfényezett téliszalámis szenvics hatására” című elemzést is az ezredforduló előtt írtam! Minő botor tévedés ez, kedves krónikásom, Ano-?
A „A villanófényes vakmókusok (Mocus vacus vaccus) lycantrophiai elváltozásai a metálfényezett téliszalámis szenvics hatására”-t azért nem tettem bele, mert
egyrészt: Azt Geller Jenôvel és Ág Pállal együtt, társszerzôként jegyzed, illetve így hárman, mint „Lebegô Triptichon Csoport”-ként vagytok közismertek. A csoportról pedig másutt már megemlékeztem.
másrészt a -kétségtelenül nagyhatású- mû, a Textilipari Figyelôben jelent meg, ott is abban az évkönyvben, amit három hónapos késéssel adtak ki, két részletben. Emiatt a forrásmegjelölés pontatlan, nem tudományos.
Mindenesetre igazad van, ne haragudj, a helyreigazítást viszont -ezennel- megtörténtté nyilváníthatjuk, ugye?
#1
Az a mókus vazze! :DDDD
Elemzésk végeláthatatlan sorát látom magam előtt. :))
Amúgy meg FLER FLER. :DDD
Örül a gépész lelkem a sok mechanikus szimbolának :-)
Jó a nyársalt pisztráng a disznóvéres néni kezében, meg a nemrég emlegetett Poe a mókuslufis ember keziben. És kansasok előre :-D
hidro-mókus bazmeg! :)
hát, izé… :) nehéz erre bármit is mondani. :)
Jah, az alapigazság meg „A férfiak kutyák” zolai mondata.
Nem is, mert én macska vagyok. :)
„Megjelölt a vizeletével!”
„… és lehugyozott!” :D ez kurv@jó!
visítok.nembírom grafit!
hát, köszönjük, igazán, ez igen összetett, szép munka.
most akkor ezt hétfőig 100-150 kommentben elemzi a csapat… van mit!
mondjuk talán a F1-et tankolók a kedvenceim így elsőre, szívj, aszongyák közbe…
Húvazz,Grafit, nagyon jó formában vagy! Vazze, a háttér folyton változik, amókus nem semmi. Eszikó jégkorin, meg boxutca, illetve a felső be nem azonosított építmény, Grafit vazz, ez megint nagyon király lett. Diszkrétebben, bazmeg! :) Az a macska nem a műtős doki macskája?
a kövér macska. :)
remélem, majd a róka is visszatér, mert már rég láttuk.
de nem nyárson!
Tibi önelégült arca hugyozás közbe :)
Ennek még holnap is a hatása alatt leszek :)
Az a cowboj tényleg egy tálcán egyensúlyozza azt az anyabaszó 1200Ah-s akksit? :-DDD Hová viszi, tán egy 106000Le-s hajódízelbe??? LOL!
ezek stabilan ulnek es megis beszukult a pupillajuk
a tudomany tehetetlen
EZ jutott eszembe rólad a tegnapi meg mai rajzodról:
http://johnandjohn.uw.hu/jaj425.gif
SZFŐR…
ÁÁ!! Hihetetlen ősszürreál portré!! Papa, 1200 Ah-ás akksival, eszkimó vénasszony póruljárt bébifokával, 70-es évek végi szerkóban nyomuló forma 1-es szerelő team, a kötelező lófaszmókus vigyorgó léggömbön! Pusztán a részletek ízlelgetése bearanyozta az egyébként eléggé siralmas napomat.
asszem én a buláknak a „hihihi” miatt elég csúnya véget szánnék, pl szívószállal torkonszúrást. de szeretve vagy Grafit,mert még mindig egy klasszissal minden önmagát társadalomkritikusnak kikiáltó képregénypróbálkozás fölött állsz… a hátterek döglesztőek, ez viszont megencsak tény.
ja csakmég annyit hogy kis szülővárosom otthont ad egy gyúróteremnek, mely „Kansas” névre hallgat és TÉLLEG egy sas a cégére!!!
Nem is korcsolya, hanem szánkó. Beszarok!
Azert valtozik a hatter, mert ez a tortenet barhol jatszodhatna a vilagon. Nem szurrealista ez, hanem szimbolizmus pazmármeg! Es csapkodja az egyik a mellbimbojat, es arrol folyik a hugya akit nem is pisaz le. Es meg el is kaparja a luvnyakat!!!! Remek ahogy beoszul a vegen, erzelmes. :)))
és az a szöveg!
„ez idejön mazmeg! SZÍVJ” XD
bekerült a toplistámba
De az a mosoly amivel mondja hogy „DISZKRÉTEBBEN BAZMEG!” az…
Ezerkétszáz amperórás akksi bazmeg :D Meg a székek mögül kikandikáló ipse :D PB gázpalack :D
Igen szep rajzok. Jo a poen is. Mellbimbo pecegtetes, szivj, szfőr-szfr, es az a pöcs! :)
Karatés a Tibi és antigravitációs a pöcse.
dráma
ismeretlen szerzőtől: ” Amit nem tudsz megenni, vagy megdugni, azt hugyozd le!” :D
ezt mondom.
Ez most hímsovinisztának számít? :)))))
azért a csaj hogy lefagyott… XD
az a jóember meg mit csinál a karjaival…mintha repülni akarna
heheheehhe
:-))
Nemisazbazmeg, de nem mertem megnézni az utolsó képkockát szarás előtt…
Fünf komma nojn
LEHUGYOZTA A IZÉT AZ ÓRIÁSPASAS!
Ez, bazmeg, tömény berottyantás. Grafit óriási szériát fut mostanában.
Az aksiról először aszittem presszógép a háttérben, de gyanus lett hogy nincsenek ilyen rúdjai, aztán leesett hogy aksi ez, nem is kicsi, az Eszeh-kétszázas powa meg kész, kampó.
Remélhetőleg Grafit egy szép napon illusztrált kötetben adja ki ezeket a döbbenetes kommenteket is. A rajzok mellett ezek fokozzák a derűt, annyira.
gyász.
„segítség lehugyoz a faaaa!”
„és a trollok ráfolyatták a szemöldöküket!”
amúgy könnykicsordulós darab, király volt grafit.
Bikiniben-télen-abárban,csöcs-kidob,has-behúz,popsi-kilóg.
Szívószálat-szopikál és szabadkézzel-lebrunyál.találtsülyedt.gyász.
abszurd.
rspkt.
uuasztaqrva! O_o
Az a ket szerelo, akik uzemanyaggot tankolnak a formulaegyes autoba, na ok nagyon sovarogva nezik a ket bulat.
újabb klasszikus
felszolgált 1200amperórás aksi, poe könyv, ügyes KAN-SAS geg, ostoba picsák, megjelölt ÉS lehugyozott… szerintem ez egy pláza.
a lufi járt gecijól mert enerváltan, mégis édenien vigyorog mókus által baszván.
jó.
Ez száz, hogy valahol a Katatón Dzsentrikben történik… vagy a Higénikus Mokasszinban… oda? oda. ketten? ketten. és a csaj olyan mértékben meglepődik, hogy eltűnik a pohara, szívószálastul (szfőr!szfr!-isten)egyébként nekem leginkáb az eszehkétszáz-amperórás-aksit-szervírozó-Wyatt Earp-imitátor-bajszos-alapkansasi-talpasparaszt-cowboy ütött be leginkább… egyébként meg no comment… csak akkor minek írok??? reszpekt, ezt mondom
Zsenialis!
Beteg vagy, Grafit. Fordulj orvoshoz!
nehogy menj orvoshoz!
háháhá! tipikus hülye picsák! :D
jah, tipikus hülye picsák, akik szeretnék, hogy legyen vmi, azt’ amit kapnak az meg nem teszik :DDDD
lámák, mit hittek? :D
Na mostmár én is hozzászólok má. Ajjaj :D Ezek a hátterek :D
kurva jóóó ááá
énmárcsak a pb palack sorsára lennék kíváncsi
aguu:
„és a trollok ráfolyatták a szemöldöküket!”
szemöldök mióta folyik? :D amúgy szemgolyó és küklopsz ;)
naez egy nehezen megemészthető post.
főleg a plázaribik mögött folyó események, a gázpalack, és a nagytestű macska miatt :)
toptíz
Grafi új brazil szappanoperájának lehettünk szemtanúi (mi is a cím? Paula és [b]P[/b]aul[b]INA[/b]?
akkor is a csajok lába a durva
akkor is a csajok lába a durva
teszt, hogy sikerul-e vegre hozzaszolnom :(
teszt2, linkkel…
——————————–
Na, most megpróbálom inet, már a buli óta (de előtte se mindig) nem sikerült beszólni, valami technikai gebasz folyamán, ez a 3. hely, ahonnan próbálom. Szóval, itten van egy néhány kép, amit beígértem még a helyszínen, de hát a Technika Ördöge, meg hasonlók…. szóval itt vannak (a pedálos moszkviccsal még adós vagyok, mert nem akarom elcseszni a tabletet más usb dugdosásával :-/)
http://w3.szivarvanynet.hu/alvaro84/pic/7m/IMG_1073.jpg
Na, sok link inet se megy… szóval javítsátok át az 1073-at 1074, 1076, 1077, 1078, 1080, 1083, 1086, 1088, 1090, 1091, 1092-re… a freeblog meg monnyon le.
nemisaz bazmeg, hanem az első képen az energydrinket felszolgáló pincér gyász!
nameg a mókus vazh….
A box utca a szeren volt, de engem még mindig az érdekel, hogy mi van a Gébicsben???
Szultán for prezident!
Elejét véve a Mester műve további elemzésének, álljon hát itt egy teljes elemzés, de most utoljára, azkurvaélet.
Rohadáshosszú lett.
A képregény rajzai négy fő területre bonthatók. A képek előterében mint valós
cselekvést mutat be a szerző egy egyszerű párzási rituálét, míg a háttér három
részre osztható. Ezen három rész térbeli megoszlását jelzi az előtér, mivel itt, a
fő részben a szereplők pontos térbeli megtalálhatósága alapján vázolható fel a
tudatalattijuk által kivetített kép, gondolatviláguk a háttérben, mintegy jelezve,
kinek a belső érzéseit, gondolatait is tárjuk épp a nagyérdemű elé.
1. kép
Színpadon két lány, a baloldali (továbbiakban BL) erősen figyel a jobboldalira (továbbiakban JL), aki épp egy fiatalembert mutat neki (Srác). Mint a kép hátterében láthatjuk, JL erősen ki van éhezve, és nagyon várja már, hogy egy erőteljes hím kielégítse szexuális vágyait (a férfias kinézetű kovboj, a feltöltődést jelképező akkumlátorral) Egyúttal megfigyelhetjük az akku méretéből, hogy a kisasszonynak igencsak magas elvárásai vannak leendő kedvesével kapcsolatban.
2. kép
A második képről megtudjuk, hogy az ifiasszonyok bizony nem túl hajlamosak intelligenciatúltöltődésben elhullani, valamint azt, hogy a fizikai közegen keresztül a Srác és BL kapcsolatot vesznek fel, mely kétirányú, és közvetlensége kissé meglepi JL-t aki ezt szóvá is teszi. A gondolati síkon láthatjuk, miszerint a Srác úgy érzi, sikerült prédát találnia, ám egyben úgy érzi, nem lesz túl könnyű dolga, meg kell törni-e a jeget, szerencsére tapasztaltnak, sokat megéltnek gondolja magát ilyen téren, ezekre utalnak a vastag ruha, illetve a tapasztalt jéghátánmegélő, az eszkimó jelenléte.
3. kép
Mint megtudhatjuk, a Srác tettlegességig folyamodik, erre utal a lányok kijelentése, valamint a háttérben látható boxutca, illetve legfőképp a versenyautó jelenléte, amely a „beindulást”, „rákapcsolást” vagy a fiatalok által oly szeretettel alkalmazott „ráhajtás” cselekvést jelképezi. A Srác úgy érzi, barátai mind szóval, mind cselekedettel támogatni fogják, ezt a kerékcsere és hüvelykujj mutatás motívumából érezhetjük. A háttérben lévő alakok arctalansága, személytelensége a Srác teljes ismeretségi körét is mutathatja, vagyis úgy érzi, mindenki büszke lesz rá, ha ilyen bulákat összeszed.
4. kép
A hölgyek reakciójából, miszerint is kíváncsian nézik, ahogy a fiatalember nekikezd a párzási rituálénak, ahelyett hogy elfutnának, a sikeres megtermékenyítésre gyanakodhatunk, így ezen későbbi képek gyakorlatilag a bizonyosság érzete miatt ki is maradhattak, pusztán későbbi utalásokat találhatunk rá. Érdekes BL érzete, mely a szerző nagyszerűségét is bizonyítja. Poeval szimbolizálja a halált, így gondolhatnánk egyszerűen a halálos szerelemre is, melyet a Srác iránt kibontakozni érez, de gondoljuk csak el, hogy a Halál micsoda költői módon vonja magával, maga után az Életet, részint, mert élet nélkül nincs halál, részint az örök körforgás miatt, mely oly sok vallás részét képezi, a farkába harapó óriáskígyón át a reinkarnációig. Így tudhatjuk meg, hogy BL méhében egy új élet sarjad. Ezt a gondolatmenetet támasztja alá a könyvet tartó férfi csodálattal teli arca is, hisz mint tudjuk, már az ókoriak is megmondták, „Sok van, mi csodálatos, de az embernél nincs semmi csodálatosabb.”(Antigoné)
5. kép
Az ötödik kép egy kicsit kevésbé szimbolikus értelmű, figyelembe véve az eddigi tapasztalatainkat. BL, kiről tudjuk, hogy terhes, megrökönyödve szemléli, hogy a Srác más asszonyokat is a magáénak tart, vagyis hűtlen, ezt jelképezi az állatias megjelölés, hisz a hűség igazán emberi vonás. JL arcán látszik, hogy őt is hasonló lelki bántalom érte, így ismét láthatjuk, hogy is keverednek az idősíkok egyetlen képen, hisz ez a mozdulat már egyben jövőbetekintés. Látjuk, hogy JL még egy darabig próbál a boldogság gyenge lufijába kapaszkodni, de a lufi eldurran egyszer…
6. kép
A hatodik képen láthatjuk a lányok „hopponmaradt” ábrázatát, valamint azt, ahogy a Srác kapar a mögötte található bűzös tócsára. Természetesen ez is szimbolikus. A kaparás, mint a földszórás, elásás a felejtést jelképezi, mellyel bűneinek bűzös mocsarától fordul el, tán megbánva azokat, de mindenképp eltemetve magában. Mint a háttérben láthatjuk, a fiatalember a lányoktól nem túl jó véleménnyel vált el, a PB palackot mint a „gáz”, vagyis „nagyon béna” szimbólumát azonosíthatjuk.
7. kép
A hetedik kép színpadán immáron csak a két hölgy található, valószínűleg időben jóval később. A „…” mutatja, hogy a két mondat egyetlen gondolat, valószínűleg a két elhagyott nő közös gondolata. A mondat a „Megkapott, az övé voltam” és a „… Megalázott” tényekre hívja fel a figyelmet szimbolikusan, hisz mindannyian tudjuk, hogy a levizelés a megalázás jele, a másikat pedig már előbb tárgyaltuk. Mint mögöttük látható a másik síkon, mindkettejük kedve elég borús, elég rossz, a sokat alkalmazott ősz jelképével mutatja ezt a szerző. Ám felcsillan egy új remény is, négy darab szimbolikus jelentésű képben. A radiátor melege, a pulóver lágy öle, a felirat férfiassága és a nőt jelképező macska mutatja: még nem adták fel, hogy egyszer egy férfi ölén melegedhetnek.
bocs a Bevezetés széteséséért.
Jó elemezgetést mindenkinek. Asszem nekem egyelőre ez volt az utolsó, folytatom a vizsgára tanulást :D
Üdv Grafitnak, névnapomon ha minden jól találkozunk! De csak ha megígéred, hogy lesznek gumimellű szárnyaskurvák és Atomic, de nem Ketten hanem legalább vagy Öten…
Ne légy túl okos ténylegtibi.
Kussolsz. Vársz.
műelemzésbenézéskétnembertalélkozásról
by ténylegtibeborozott
Ladies and gentlemen! Grafit’s mind has left the building.
Ettől még jobban csuklok :D
A bulák meg mit vártak ? :p
Most komolyan.
Ez a rajz, és a tönni egyre-egyre jobbak aszondom :)
szobaotaku: thx a képeket, faszák!
amúgy az én rajzom, még a partyról – aki nem néz már be ezekhez a kommentekhez, az lemarad, sorry – mert úgy látom nem nagyon fognak megjelenni gyűjtésben:
http://users.static.freeblog.hu/e/r/v/ervinnovak/wp-content/uploads/ervinnek.jpg
Sírtam, mert gyász…..
nemtom volt-e már, és icipicit off, de:
http://href.hu/x/2688
olvasmányos darab lehet meg kell filmesíteni :))
Finom utalás a spriccpartyra?
andriska: nem.
Grafit lesz ma rajz,vagy már ne reménykedjek?
Ha szabadna,kérhetnék valami súlyosat,mivel szombat óta valami vírus dühöng bennem de remélem azért megérem az új ra
Tényleg Tibi,
…és akkor én vagyok itt a drogos, meg az ôrült mi?…
Ténylegtibi munkássága az ezredforduló után bontakozott ki igazán erôteljesen, a XX. század végén mindössze a „Diót, ti kesely cédák!” novelláskötet (1999, Helikon Lights) és egy rövid esszésorozatot publikált (Esztétika és vallástagadás a posztgermán bútoriparban, 1-21., Kaszt Remíz Magazin).
Tényleg Tibi valódi kibontakozását kritikusként és mûvészettörténészként élte meg Európa underground közönsége, amikor elkezdte a „Sára cipôi” rádiósorozatát, ami késôbb huszonegy évadot ért meg, heti két adással. Révalt-Kund Károllyal készült riportjával elnyerte a Magyar Rádió Filckarók díját. Ezzel párhuzamosan kezdett tanítani különbözô bölcsészkarokon, rövid ideig egy jógaközpontban is, majd megszületett azóta is leghíresebb mûve, a „Paszomány és Kinizsi arcéle” összefoglaló munkája, amit azóta is forgat a hálás közönség, és ami immár megérte a 17. kiadást is.
Tényleg Tibi nôs, négy gyermekével egy nagyvárosban, visszavonultan él.
irigylem, hogy fejböl megy a gázpalack…
Titánok harca ez.
Tényleg Tibi neve még alliterál is.
Nempusztán elfelejted,hogy a „Diót, ti kesely cédák!” novelláskötet és az Esztétika és vallástagadás a posztgermán bútoriparban mellett „A villanófényes vakmókusok (Mocus vacus vaccus) lycantrophiai elváltozásai a metálfényezett téliszalámis szenvics hatására” című elemzést is az ezredforduló előtt írtam! Minő botor tévedés ez, kedves krónikásom, Ano-?
Tényleg Tibi,
A „A villanófényes vakmókusok (Mocus vacus vaccus) lycantrophiai elváltozásai a metálfényezett téliszalámis szenvics hatására”-t azért nem tettem bele, mert
egyrészt: Azt Geller Jenôvel és Ág Pállal együtt, társszerzôként jegyzed, illetve így hárman, mint „Lebegô Triptichon Csoport”-ként vagytok közismertek. A csoportról pedig másutt már megemlékeztem.
másrészt a -kétségtelenül nagyhatású- mû, a Textilipari Figyelôben jelent meg, ott is abban az évkönyvben, amit három hónapos késéssel adtak ki, két részletben. Emiatt a forrásmegjelölés pontatlan, nem tudományos.
Mindenesetre igazad van, ne haragudj, a helyreigazítást viszont -ezennel- megtörténtté nyilváníthatjuk, ugye?
Pihentek vagytok. Nem is kicsit :)
Az eszkimó a hallal tiszta Hyeronimus Boch :)
szal’
Az eszkimó a hallal tiszta Hieronymus Bosch
késővan
a csajok ijedtükben benyelték a szívószálat :D
OLYAT AKAROK, AHOL NŐK JELÖLNEK RIBANC PASIKAT!
SZAR A NAPIRAJZ
EGY NAGY FOS!
PASIK KÖZT ELEVE TÖBB A RIBANC!