FINOM KARÁCSONYT.

Kedves Közönség,

Elvileg ez az utolsó rajz idén, legközelebb január 2-án lesz új post. Természetesen elôfordulhat, hogy elôbb, de a jan 2, az biztos. Legfeljebb újra hét kerül fel, mint Olaszországból, nem lehet tudni. Folyamatosan rajzolok majd, azzal hiba nem lesz. Kellemes karácsonyt mindannyiótoknak!

Grafitember

 

PLAUMANN-MÓDSZER

Ritka, amikor személyes sértettségemben készül el egy rajz. Az is ritka, hogy többmondatos bevezetôt írok a hülyeségeimhez. Most mégis ezt teszem, mert muszáj. Szeretnék én is, kipirult arccal ajándékot választani a szeretteimnek, ráérôsen, vagy legalábbis annyira ráérôsen, mint az átlag. De elvette tôlem ezt az egyszerû dolgot a marketing, azon belül is a menedzser-kaszt. Illetve 8 éve ezt teszik. Szeretném, ha ennek tudatában értelmeznétek ezt a következô rajzot. Azt gondolom, hogy semmi sem lehet annyira sürgôs, hogy…na mindegy.

Szétkapják csóri bulát.

KÉSÉS 2. (visszabasz a söröd)

A termékfejlesztés lényege, hogy ugyanazt meg tudod venni, sokkal hidegebb formában. Ezt drága eszközökön kommunikáljuk is irányodban. Most ez van a fotosoppon. Utána két nagyon kemény rajz jön. Legalábbis remélem, hogy ti is keménynek tartjátok majd.

Este nézzetek vissza! Köszi!

KÉSÉS

Jónapot,

 

Ha a sörmárka nem kapja meg a jövô év májusában aktuális hirdetés elsô layoutját, akkor izzókéses darálóval fogják széttolcsókolni a picsámat, úgyhogy ahány kezem van, abban fotosoppot tartok jelenleg.  Ezek a marketinggecik ilyenek…vonnüjj, bezámnüj ptyícák egytôl-egyig…

Igyekszem ma, kettôvel. Este nézzetek vissza. Köszi.