A termékfejlesztés lényege, hogy ugyanazt meg tudod venni, sokkal hidegebb formában. Ezt drága eszközökön kommunikáljuk is irányodban. Most ez van a fotosoppon. Utána két nagyon kemény rajz jön. Legalábbis remélem, hogy ti is keménynek tartjátok majd.
Este nézzetek vissza! Köszi!
Da
Anyádnak palánkot! Tegnap is kettőről volt szó!! :D
Sörről lévén szó igyál míg kettőt látsz, akkor nézz vissza. Mért, mit hittél?
Sch: nyilván a tegnapi egyik tolódott át mára ezé lesz ma kettő :)
amúgy meg VÁKICSIT van, előfordul, várunk :D
Már látom a plakáton, ahogy tibi bebassza a sört a hűtőbe… „ugyanaz, hidegebb formába, mi? nyílván!”
hamár termékfejlesztés: emailes értesítőt fejlesszoda, akko’ nincs visszanbézésdi: „You have 1 new figyeldoda, link ide buzievagy:—”
Na asszem most az indián engem is pofán baszott, de akkor is
rémálom:
– Szultán kutyatápreklámban
– Tibiék mobilreklámban
– A Gébics sörreklámban…
matka:
sztem a kis magyar ‘kétszázkilencvenforintabőrösvirslikilója’ reklámkultúrában, mely teli-s-tele van piros-sárga rikító undormányokkal, délbajor-boldog mosóporoscsalád geciségekkel, meg fos gagyi szóviccekkel, nos ebben az alja egy geci világban igenis kifejezetten ÜDíTŐ volna egy gébicses sörreklám. Vagy egy ‘nyeld nyállal’ Bocicsokikampány (huha, kimondtam a márkát). Szóval le kéne rázni magunkról a Tóth Füles József munkássága óta ránk szállt porréteget, és merni vizuálisan felpofozni a fogyasztókat. Ráadásul gyakran nem az a jó reklám, mely a legszélesebb réteg számára érthető. Egy Gébicses sörreklámban épp az lenne az überfasza, hogy egy kisebb, belterjesnek mondható közösséget célozna meg, ezzel hozzánk sokkal közelebbre pozicionálva magát. Mennyivel több xxx sört fogyasztanál-nk-ék, ha nem egy idióta bohóccsoport mondaná, hogy az ‘élet habos oldala’ vagy miafasz, nem? Én legalábbis rekesszám venném, mert sokkalta inkább érezném a MAGAMÉNAK a xxx márkát.
na, pardon, ez kijött belőlem. amúgymeg alig várom a mait :)
…napersze ehhez elengedhetetlen volna, hogy a megrendelő cégek eleve ne igggénytelen szarokat rendeljenek meg a reklámosoktól… Hány, de hány brilliáns ötlet vész kárba, csak mert faszfej marketingesek gyökketőig nem tudnak számolni és az orruknál messzebb nem képesek látni? uáhhh..
http://www.officepartyetiquette.org/
grafit,
a reklamos enednek tetszeni fog
karira kuldom sok szeretettel
EZ JÓ!
– karácsonykor van napirajz basszájba? kérdi a barátnőm…
– megkérdezem – mondok
nyitvatartást grafit!
Namost mán eléggé este van. Napirajz? Sehun. E! Mi van Veled?
pixelatedBear:
Vágom amit mondasz és részben egyet is értek, mert a hülye reklámok engem is padlóra tesznek. Ha már reklámot kell fogyasztani, legalább az finom lenne…
De!
Én csak azt kívántam kifejezni, hogy:
– a napirajz ingyen van
– a napirajz nem is akar fizetős lenni
– a napirajz nem akar rávenni semmire
– a napirajz az aminek látszik
És ez jó. a napi felhasználói-jellegű internethasználatom fix programja a napirajz.hu meglátogatása, mert ez tényleg nem szól semmiféle szarságról, itt valódi dolgot találni. Ezért vérezne a szívem, ha a Gébics a pl. soproni ászok újabb poénszériájának eszköze lenne. Csalódnék, hogy ha a Philipkotler-hívő marketingfalka eztet is magáévá tenné, ugyanis bármit is vesznek a kezükbe azt már bizonyos szempontok szerint szerkesztik, vágják, módosítják, megbasszák fasszal vagy anélkül. És az a bizonyos fentebb említett szempont az eladások növelése ugye. A Gébicset kéretik nem baszogatni ezért…
És ismét megemlítem, hogy igazad van: siramas reklámok mennek gyakran, némelyiket pénzkidobás elkészíteni és publikálni.
Kotler bácsit nem leszólni mert megbaszlak anyád hátán!!!! :):)
attól még hogy a torz atkák nem, ő tud valamit!
Jóvan Voodooo, lazíccsá, nem bántom én Kotlert! :)) De a többi az szopjon hanyatt!