A bácsi valszeg Ágota nagypapája (fényképező gép feldob, „Kicsit most kiszínezte, de igen”). Csak ő tényleg. Ungarische Hardparaszt vs. Tomika. A pb-palack kiváló terepismeretről tanúskoda.
és az elsőbbségadás kötelező? az lófasz? a tanyától a baleset helyszínéig kiépített földút és a tranzitútvonal kereszteződésénél?
persze a gém is jó. de nekem a tábla jön be. azért egy féknyom még elférhetett volna, a következő tetszőleges témájú rajzon mindenképpen legyen féknyom!
Annyira itt van előttem az egész, érzem az osztrákoktól levetett ócska mercikamion olajszagát.. meg a tanyafeeling, a matuzsálemi szovjet helikopter áhhh… bazmeg Grafit, mekkora vagy má!
Mire kérsz időt állat, hát nem vágod bazmeg hogy a kamion kihajtotta a tanyáról és baszott megadni az elsőbséget, és a főuton döngető keró alákapott? Pont ez az abszurd benne mert forditva szokott történni bazmeg, hogy mindent a szátokba kell rágni bazmeg bazmeg.
A Mi2-es meg valóban megadja, bár annak szok lenni kerozin tartálya is kétódalt de ki le nem szarja. Mi1-es tejjesen más volt.
Tényleg az van, amit valaki fentebb említett: osztrákoktól letúrt nyerges, olajszag, gázpalack a ruszki biciklin: nagyon átérezhető, mintha ott lennénk a Grafit agyában kipattant helyszínen. Általában a képregények jobban tetszenek, de itt egy történet közepébe csöppentünk. Csomó kafa kis részlet van, lehet turkálni a képen.
Yesss! A pb gázos bringa, az! Meg a két tejeskannával kivilágítatlanul, feketébe öltözve kétméteres amplitúdóval bazmeg… meg a bal vállon kasza, vasvilla, ásó szentháromsággal ugyanezt előadva…
De legalább lett egy kis nyolcas az agrártárs kerekében is. E!
31,”Általában a képregények jobban tetszenek, de itt egy történet közepébe csöppentünk. Csomó kafa kis részlet van, lehet turkálni a képen.” – csatlakozom.
Tomika annyira kocakamionos volt, hogy az otthon műanyagból kivágott, név-rendszámtáblán rossz oldalra írta alkoholosfilccel a H betüt meg a zászlót. ugyehogya részeletek :-)
Így is megeshetik:
Autó elé hajtott egy kerékpáros. meghalt egy idős férfi, miután kerékpárjával autó elé hajtott Nyírgelsén. A 81 éves nyírgelsei férfi a helyi TEMETŐBŐL fordult ki kerékpárjával a sírkert melletti úton közlekedő autó elé, amelynek vezetője már nem tudott megállni. A súlyos sérüléseket szenvedett férfit MENTŐHELIKOPTER szállította a debreceni kórházba, ahol az orvosok erőfeszítése ellenére életét veszítette.
Népszabadság, 2006.10.30. 21. o.
legjobban a kormány előtt, a szélvédőn lévő véres repedés tetszik. ebből azt a következtetést vonom le, h tomika nem használta rendeltetésszerűen a biztonsági övet. pedig annak használata olyan, mint a gravitáció: nem javaslat, hanem törvény! így tomika a szörnyű baleset közben valszeg beb.szta a fejét a szélvédőbe. gyász ez, így. egyébként mit szállított, „Shac..ci”-t? jájj, és most veszem észre, a füst a cigiből meg a kocsiról is vizszintesen száll, mert a helikopter szele. taps.
Remek XD
Érdekes: Ha télleg így történt, hogy oldalról ment neki az a vadbarom biciklista szadista a 3tonnás drótszamarával az ártatlan aranyos tündibündi kamionos pehelykönnyű kisautójának, akkor marhára nem ott lenne a vérfolt a szélvédőn… Más esetet meg nem nagyon tudok elképzelni… (Pistabá előzött, és godolta, ő az erősebb, letolja az útról???” :)
vedd észre a kamion helyzetét. oldalt fekszik az úton keresztbe, oldalában egy horpadással.
Ő jött a földútról, és az őstermelő száguldott a főúton, majd nem tudott lassítani, már az őstermelő, és oldalról a földútról kifelé orientálódó kamion oldalába kapott, tolva azt maga előtt pár métert. nem túl sokat, nincs túl messze a földúttol.
A féknyomok nem féknyomok, hanem a gumik koptak nyílván, ahogy oldal irányban a nagy súly alatt tolva lettek erősen. (ezért vannak keresztbe a guminyomok is, minden kerékhez külön, és nem két sávban) basszájba, nem véletlen a bicaj első kerekének horpadásmintája sem. elől egyenes. ahol találkozott a kamion oldalával.
azt hiszem.
De a gázpalack házilag hegesztett rozsdás gázpalacktartón szokott lenni, szigorúan vertikális helyzetben a kerékpár hátulsó kereke fölötti csomagtartóra akasztva. De pókkal, kevésbé esetleg zsák- vagy bálamadzaggal odafogatva a csomagtartóhoz tényleg jobban odabasz. :)
így Robinson értelmezésével újra megnézve: éstényleg, össze áll a kép. és a véresrepedés a szélvédőn is okké, mert ugye az egyenesen haladásból hirtelen oldalirányú haladás lett pistabá erőteljes biciklis behatása következtében. ésugye a tehetetlenség meg minden. pörfektség na.
Én már tegnap megmondtam a megfejtést baccájba.
Tomika meg ugy koccolta le a szélvédőt, hogy az ütközéskor a kamion előre már nem mozgott mert elkezdte ódalbatolni a drótparipa, tehát belassult és Tomika T tehetetlenségi nyomatékkal bebólintott, ennyi.
Ja oké a Mi-1-esnek is ilyenek a futói mint szinte az összes Mi kopteréi a párnás Minyóig bezárólag.
A tejjesen másat arra értettem, hogy a Mi-1 utaskabin teteje sokkal messzebb hátra nyult, a Mi-2n viszont rögtön a kabin felett már ott volt a motor szerkezet meg a két kerek beömlö vagy mi.
Addig kritizaljatok-elemzitek az abrakat mig a muvesz ur kistoke meg nem telik ezzel a technikai elemzessel es nem csinal tobbe rajzot.
Nem lepne meg…
Ezert kerlek titeket nyijjatok kurvaforumot az indexen es ott targyaljatok meg a balesethelyszinelesi, repuloszerkezeti es jogtanacsosi fontoshozzaszolasokat.
miért zavarná Grafit Mestert az, ha itt belemélyednek a rajzaiba? s mi köze lehetne a napirajzok létének akármilyen kommentekhez? nem hiszem, hogy olyasféle érzékenységi mutatói lennének.
az én látókörömet meg szélesítik :) én spec a helikoptert épphogy meg tom különböztetni a repülőgéptől és a madaraktól, de azért érdeklődve olvasom a mi-1-2 eszmefuttatásokat =)
Jön a kérdés! A jóföldművesember bicajkereke dobta meg a vonatot is?! Emlékezzünk az eszperszó mellett lezuhant szűz méhpempő vagonra! Asszem Tibibától el kellene venni a bicajhajtási engedélyt vagy fasztuggya…
Különben grat, ez tényleg odabasz!
Kérdés: Magunknak lehet napirajzos pólót nyomtatni? Mármint fehér pólóra a kedvenc napirajzot, alá meg egy „napirajz.hu” feliratot? (Szigorúan csak saját, non-komersöl)
Ez a rajz kbjó. Egész nap ezen jár a agyam, de látom, nem csak nekem :D Amúgye sikerült ellopnom a jegyzőkönyvet: (ha a rajz fordított logikját nézzük, akkor is könnyen kideül, hogy: )
„Tomika nem figyelt a Macisajtra és kellő körültekintés nélkül balra megpróbált ráfordulni a műútra. Nade! A felsőbbrendű úton nagy sebességgel bal irányból közlekedő id. K. „gáztraszporter” Tibor, már nem tudta elkerülni az ütközést. Végül alákapott.”
Gyász Tomikára. (Tomika (élt 28 évet) akkor fejelte le a szélvédőt mikor a vonatató nyílván az ütközés hatására „bebicskázott”. Ekkor természetesen Tomika a mozgás energiájának irányával ellentétes irába kényszerült repülni tehetetlensége folytán. Ami a szélvédő iránya. Animáció készülőben…) Szóval kurvára ne vitázzatok ezen, mert A Mester most is TÖKÉLETES művet alkotott!!
Tomika hibát követett el, midőn figyelmetlenségében elmulasztotta megadni az elsőbbséget a főúton közeledő rendhagyó-gázpalackszállító-művésznek – és bár akkorát fékezett, hogy még a szélvédőt is lefejelte, így is kicsúszott elé, és az meg is dobta baszki. Gyász.
A kamion jott a fouton es a bicaj billentette meg, igy van, ha en mondom, az kurvaelet. A kollegam tavaly a Golfjaval _tenyleg_ felboritott egy mikrobuszt, mint a kurvaelet: mikrobusz jott, mint a kurvaelet, kollega meg oldalrol megpoccentette, alakapott, gyasz. De ott legalabb Tomika meguszta.
nemértem, időtkérek
Naon cizellált a hórihorgas gém, művészkém!
Első osztály… Mekkora kemény tükre van a kamionnak … az egész traktort megtartja.
Nem jóóó, a gázpalackot szakszerűen a kormányszarvra akasztva szokták szállítani… hogy minél nehezebb legyen autóval kerülni.
PB palack a kerón, dohányzó tűzpltók a felborult kamionnál… Nagyon trú, nagyon lokál. Ilyenek vagyunk. És ebben semmi vicces nincsen.
A bácsi valszeg Ágota nagypapája (fényképező gép feldob, „Kicsit most kiszínezte, de igen”). Csak ő tényleg. Ungarische Hardparaszt vs. Tomika. A pb-palack kiváló terepismeretről tanúskoda.
és az elsőbbségadás kötelező? az lófasz? a tanyától a baleset helyszínéig kiépített földút és a tranzitútvonal kereszteződésénél?
persze a gém is jó. de nekem a tábla jön be. azért egy féknyom még elférhetett volna, a következő tetszőleges témájú rajzon mindenképpen legyen féknyom!
Kisebb kérdőjel.
pb gáz meghajtásos bringa rulez
vagy a fasztuggya, ezt is felírtam
E!
a nap is rohog rajta
meg az is mekkora hogy mindket tuzolto azert meg ragyujt az erovago elott!
Ezt mondom
hacezz cool
ungarischeterminator :)
respect ;)
áhhze, alákapott há’vanilyen
süti! :)
Remélem, gyúlékony anyagot vitt a kamion! Bár így elnézve Tomikának már kurváramindegy.
Furulya tizedes jegyzetel, HÁHH!!!
Annyira itt van előttem az egész, érzem az osztrákoktól levetett ócska mercikamion olajszagát.. meg a tanyafeeling, a matuzsálemi szovjet helikopter áhhh… bazmeg Grafit, mekkora vagy má!
Tomika megborult a palackos drótkecskén száguldozó őstermelő taszajtása által :(
Tibibácsi elintézte.
milyen féknyom? teli van..
milyen nemértem, időtkérek?
jajjmá
Szegeny Tomika… gyasz! :) a gazpalack meg elethu, mint a kurvaelet!
van ott féknyom dögivel, csak hangsúlyt vesztett az immáron agyatlan Tomika miatt :/
hogy süt a nap, meglehetős mosoly
A tartály alatti kerekekről pedig lefeslettek a futózott gumik… Jellemző!
A helikopter, a MI2 az nagyonott van..
klasszis
KAMA3: de ugyehogy? ebből a szögből, meg minden..
brékóbrékó
vagy mi 1-es
ezt a sütizést fejezzétek abba, de kurvagyorsan!
Mire kérsz időt állat, hát nem vágod bazmeg hogy a kamion kihajtotta a tanyáról és baszott megadni az elsőbséget, és a főuton döngető keró alákapott? Pont ez az abszurd benne mert forditva szokott történni bazmeg, hogy mindent a szátokba kell rágni bazmeg bazmeg.
A Mi2-es meg valóban megadja, bár annak szok lenni kerozin tartálya is kétódalt de ki le nem szarja. Mi1-es tejjesen más volt.
Kurvanagy hogy a tüzoltó fent bontja a kasznit közben Tomika lent roskad, képzeldel ahogy felhuzzák aztán onnan le, na az lenne még a brutál.
Még szerencse hogy nem egy rakomány Bimbó kakaós tejtáblával borult fel a kamion.
süt a napocska, pb palack a tanyabájkon, bagóznak a tűzoltók, a paraszt meg fasztuggya :DDD
klasszis, grafitkám, klasszis! :D
Tényleg az van, amit valaki fentebb említett: osztrákoktól letúrt nyerges, olajszag, gázpalack a ruszki biciklin: nagyon átérezhető, mintha ott lennénk a Grafit agyában kipattant helyszínen. Általában a képregények jobban tetszenek, de itt egy történet közepébe csöppentünk. Csomó kafa kis részlet van, lehet turkálni a képen.
én épp Tomikát próbálom összerakni…gyász!
Yesss! A pb gázos bringa, az! Meg a két tejeskannával kivilágítatlanul, feketébe öltözve kétméteres amplitúdóval bazmeg… meg a bal vállon kasza, vasvilla, ásó szentháromsággal ugyanezt előadva…
De legalább lett egy kis nyolcas az agrártárs kerekében is. E!
tábornok: a mi1-esnek pont ilyen a kerékfelfüggesztése, ergo a teljesen más az túlzás
http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/row/mi-1-hare_p2.jpg
31,”Általában a képregények jobban tetszenek, de itt egy történet közepébe csöppentünk. Csomó kafa kis részlet van, lehet turkálni a képen.” – csatlakozom.
Tomika annyira kocakamionos volt, hogy az otthon műanyagból kivágott, név-rendszámtáblán rossz oldalra írta alkoholosfilccel a H betüt meg a zászlót. ugyehogya részeletek :-)
úvazz. de még vagy 10 méteren tolta maga előtt a kamionroncsot, és csak utána tudott megállni. blikk címlapos.
Így is megeshetik:
Autó elé hajtott egy kerékpáros. meghalt egy idős férfi, miután kerékpárjával autó elé hajtott Nyírgelsén. A 81 éves nyírgelsei férfi a helyi TEMETŐBŐL fordult ki kerékpárjával a sírkert melletti úton közlekedő autó elé, amelynek vezetője már nem tudott megállni. A súlyos sérüléseket szenvedett férfit MENTŐHELIKOPTER szállította a debreceni kórházba, ahol az orvosok erőfeszítése ellenére életét veszítette.
Népszabadság, 2006.10.30. 21. o.
Grafit, ez nem annak a kerekesszékes csákónak a testvére, aki anno rágyúrt a vonatra? :-)
39., v v j:
Nem, ez a csávó annak a csávónak az APJA, aki egyszer totemnek öltözött.
De nem tartják a kapcsolatot.
legjobban a kormány előtt, a szélvédőn lévő véres repedés tetszik. ebből azt a következtetést vonom le, h tomika nem használta rendeltetésszerűen a biztonsági övet. pedig annak használata olyan, mint a gravitáció: nem javaslat, hanem törvény! így tomika a szörnyű baleset közben valszeg beb.szta a fejét a szélvédőbe. gyász ez, így. egyébként mit szállított, „Shac..ci”-t? jájj, és most veszem észre, a füst a cigiből meg a kocsiról is vizszintesen száll, mert a helikopter szele. taps.
sztm a kamion jott a fouton es a tatter bringaval a macisajt alol, de vegul is mindegy, tomikanak mindenkeppen gyasz
marcsak a feknyom miatt is, basszajba :) , nem hiszem, hogy tomika a macisajt alol kikanyarodva gyorsitott volna fel ennyire
ment, mint a kurvaelet, az a helyzet
Remek XD
Érdekes: Ha télleg így történt, hogy oldalról ment neki az a vadbarom biciklista szadista a 3tonnás drótszamarával az ártatlan aranyos tündibündi kamionos pehelykönnyű kisautójának, akkor marhára nem ott lenne a vérfolt a szélvédőn… Más esetet meg nem nagyon tudok elképzelni… (Pistabá előzött, és godolta, ő az erősebb, letolja az útról???” :)
bingo
vedd észre a kamion helyzetét. oldalt fekszik az úton keresztbe, oldalában egy horpadással.
Ő jött a földútról, és az őstermelő száguldott a főúton, majd nem tudott lassítani, már az őstermelő, és oldalról a földútról kifelé orientálódó kamion oldalába kapott, tolva azt maga előtt pár métert. nem túl sokat, nincs túl messze a földúttol.
A féknyomok nem féknyomok, hanem a gumik koptak nyílván, ahogy oldal irányban a nagy súly alatt tolva lettek erősen. (ezért vannak keresztbe a guminyomok is, minden kerékhez külön, és nem két sávban) basszájba, nem véletlen a bicaj első kerekének horpadásmintája sem. elől egyenes. ahol találkozott a kamion oldalával.
azt hiszem.
Robinsoné a helyes megfejtés.
Eladó 1 db ingyen belépő Borat című film 8 órás vetítésére a Duna plázába
Na és a vérfolt? Akkor az nem ott lenne… Ha „megdobta”, akkor a plafonon-baloldalt, ha meg csak nekiment, akkor baloldant… :#
Na jó, jobboldalt is kell egy pici vérnek lennie a lecsapódó test miatt… :)
teh nyú múvifilm, borát: kálcsöröl lörningz of emerika for mék benefit glórijösz néjsön of kazaksztán!
Ez rendesen odabaszott, riszpekt.
Hiába, a jó öreg csepelek mindent kibírnak.
gyászpalack
üt
Eztnemértem… valaki magyarázzon már
A földműves bal lábra edz, hiszen a bal pedálra van csak felszerelve az a pánt, amivel húzni is lehet a hajtókart, nem csak tolni.
Jól van, és hogyha minkettőbe beleakasztja a lábát, és taknyol egyet? Az bizony negy szopás.
Dráma!
De a gázpalack házilag hegesztett rozsdás gázpalacktartón szokott lenni, szigorúan vertikális helyzetben a kerékpár hátulsó kereke fölötti csomagtartóra akasztva. De pókkal, kevésbé esetleg zsák- vagy bálamadzaggal odafogatva a csomagtartóhoz tényleg jobban odabasz. :)
Szerintem rávillantott
így Robinson értelmezésével újra megnézve: éstényleg, össze áll a kép. és a véresrepedés a szélvédőn is okké, mert ugye az egyenesen haladásból hirtelen oldalirányú haladás lett pistabá erőteljes biciklis behatása következtében. ésugye a tehetetlenség meg minden. pörfektség na.
ez ötös, nem is kicsi. a rezgnált…:D
különben beteg, és ez már bizonyított
Én már tegnap megmondtam a megfejtést baccájba.
Tomika meg ugy koccolta le a szélvédőt, hogy az ütközéskor a kamion előre már nem mozgott mert elkezdte ódalbatolni a drótparipa, tehát belassult és Tomika T tehetetlenségi nyomatékkal bebólintott, ennyi.
Ja oké a Mi-1-esnek is ilyenek a futói mint szinte az összes Mi kopteréi a párnás Minyóig bezárólag.
A tejjesen másat arra értettem, hogy a Mi-1 utaskabin teteje sokkal messzebb hátra nyult, a Mi-2n viszont rögtön a kabin felett már ott volt a motor szerkezet meg a két kerek beömlö vagy mi.
Gyerekekbasszatokszajba…
Addig kritizaljatok-elemzitek az abrakat mig a muvesz ur kistoke meg nem telik ezzel a technikai elemzessel es nem csinal tobbe rajzot.
Nem lepne meg…
Ezert kerlek titeket nyijjatok kurvaforumot az indexen es ott targyaljatok meg a balesethelyszinelesi, repuloszerkezeti es jogtanacsosi fontoshozzaszolasokat.
pliz
salad: pont ez fogalmazódott meg bennem, de még leírni sem voltam képes, hogy „nem csinál többé”..
megkapó jelenet
Szerintem Grafit kurvajol mulat ezeken a kommenteken :)
miért zavarná Grafit Mestert az, ha itt belemélyednek a rajzaiba? s mi köze lehetne a napirajzok létének akármilyen kommentekhez? nem hiszem, hogy olyasféle érzékenységi mutatói lennének.
az én látókörömet meg szélesítik :) én spec a helikoptert épphogy meg tom különböztetni a repülőgéptől és a madaraktól, de azért érdeklődve olvasom a mi-1-2 eszmefuttatásokat =)
Jön a kérdés! A jóföldművesember bicajkereke dobta meg a vonatot is?! Emlékezzünk az eszperszó mellett lezuhant szűz méhpempő vagonra! Asszem Tibibától el kellene venni a bicajhajtási engedélyt vagy fasztuggya…
Különben grat, ez tényleg odabasz!
Kérdés: Magunknak lehet napirajzos pólót nyomtatni? Mármint fehér pólóra a kedvenc napirajzot, alá meg egy „napirajz.hu” feliratot? (Szigorúan csak saját, non-komersöl)
azevazzegmerkurvaranemfontosahelikopterajtaja vagy a biciklipedalszij vagy faszomtuggya vagy a becsapodas
kepzeldel, rajzolod ezt ingye, szar a vilag es akkor itt a jatszoszobadban is ilyen baromsagokkalbasztatnak
amugynekemkurvamind1
Hogy a bika húzza a faszára az összes vasárnapi-aput aki halottak napján autókázik! >:(
Majdnem alákapott az elsőkerekem az egyiknek…
Ez a rajz kbjó. Egész nap ezen jár a agyam, de látom, nem csak nekem :D Amúgye sikerült ellopnom a jegyzőkönyvet: (ha a rajz fordított logikját nézzük, akkor is könnyen kideül, hogy: )
„Tomika nem figyelt a Macisajtra és kellő körültekintés nélkül balra megpróbált ráfordulni a műútra. Nade! A felsőbbrendű úton nagy sebességgel bal irányból közlekedő id. K. „gáztraszporter” Tibor, már nem tudta elkerülni az ütközést. Végül alákapott.”
Gyász Tomikára. (Tomika (élt 28 évet) akkor fejelte le a szélvédőt mikor a vonatató nyílván az ütközés hatására „bebicskázott”. Ekkor természetesen Tomika a mozgás energiájának irányával ellentétes irába kényszerült repülni tehetetlensége folytán. Ami a szélvédő iránya. Animáció készülőben…) Szóval kurvára ne vitázzatok ezen, mert A Mester most is TÖKÉLETES művet alkotott!!
Ezt mondom
„Hi all
Before everyone’s diaries get too booked up, the date of this year’s Christmas party is Friday 15 December.
More details will be available soon!”
WRUCHACHACHACHA :-)))))))
Nagyon beteg! Nagyon nagy vagy!
Tomika hibát követett el, midőn figyelmetlenségében elmulasztotta megadni az elsőbbséget a főúton közeledő rendhagyó-gázpalackszállító-művésznek – és bár akkorát fékezett, hogy még a szélvédőt is lefejelte, így is kicsúszott elé, és az meg is dobta baszki. Gyász.
Végre egyszer a kerós nyert, jegyzem halkan meg.
Kösz, Grafit!
Rajzot. Napit.
73: hétvégén és munkaszüneti napokon maximum áhitozz, de ne tedd szóvá. milyen má’ az…
Ezzaaaz!! Bringás hatalom!!!
Csatlakozom P. kartárshoz(elvtárshoz).
Rajzot.Napit.Most.Hiányzik.
mostmár énis. :D
Grafit, hogyha csak az ihlet hiányzik, akkor rajzosítsd meg ezt! :
http://index.hu/homar/index.php?p=3023&more=1&c=1&tb=1&pb=1
XD
(Csak valamivel több basszájba és társai legyen benne ;) )
A kamion jott a fouton es a bicaj billentette meg, igy van, ha en mondom, az kurvaelet. A kollegam tavaly a Golfjaval _tenyleg_ felboritott egy mikrobuszt, mint a kurvaelet: mikrobusz jott, mint a kurvaelet, kollega meg oldalrol megpoccentette, alakapott, gyasz. De ott legalabb Tomika meguszta.
ZOH
akkoris a pébépalack a legjobb, basszáj!
http://aistigave.hit.bg/Logistics/
Azért a Mercédesz (S)Zarkoffer sem tré. Lehet, hogy a név kötelez és biogázt szállított?
Uhhh… cigaretázó tűzoltók… sokrétű humor mesterfoka.
E!
http://index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/?main&293654
alákapott az elsőkereke, vagy a fasztuggya..
minek ment oda?!