Ha elfogy a levegő, akkor a rugóerőtárolós fék (jellemzően a „B” tengelyre hat) fog csak befogni, másikon nem lesz fékhatás kivezérelhető.
Így aztán a rögzítőfék egyben biztonsági fék is. Ilyen kivitelű, korú, állapotú buszokon kell még lennie – bár működőképessége az üzembentartó felelőssége – valamilyen tartós üzemű lassítóféknek is. Ez utóbbi lehet: kipufogófék, retarder, intarder.
Há’ itten már felderültek a részletek, nekem nem maradt semmi :D Esetleg a TV felirat a mikrofon szivacsán. A két nyulakért amik ideszalajtódtak Nyúl Jorkból, ill. a gyönyörűen kiflibe hajolt buszért (na ezt hozza össze valaki élőben!) külön riszpekt!
Hey úgy vártuk már nagyon; megérte! :)
TYBTuN <- Tyé Betéti Társaság, Unájted Néjsönz... ehhehehhehehheheee xDD
Köszönöm mester ez jól esett, így hajnalban, ha már a csetpartnerem megint bealudt kb 6-ik, alkalommal, lehet, hogy unalmas vagyok? Vagy neki nem kellene ágyban telefonról msn-ezni…?
Na mindegy ezután jókedvűen hajtom álomra a fejem. köszi.
Előrebocsátom hogy nagyon kedvelem ezeket a rajzokat. Nem kötözködni akarok. A vicc tényleg jó, csak ha a busz légfék rendszeréből elmegy a nyomás, akkor a jármű megáll. Gondolom nem árt tudni:
These large vehicles also have an emergency brake system, in which the compressed air holds back a mechanical force (usually a spring) which will otherwise engage the brakes.[2] Hence, if air pressure is lost for any reason, the brakes will engage and bring the vehicle to a stop.
Ha már szegény riporterlány olyan szánalmasan tudatlan volt, mi legyünk kicsit tájékozottabbak.
Ha nem tetszik egy rajz, nem írok. Ha tetszik, általában akkor sem. Ha viszont egy olyat látok amitől napirajz a napirjaz, és benne van az ami miatt évek óta visszajárok, akkor azt meg kell jegyeznem! :)))
Ez az „apamfasza_barmi” egy MESTERMŰ! Köszi! ;) -Tib-
Ez úgy lehetséges, ha külön légtartálya van az üzemi- és a rögzítőféknek. Az üzemifék tartályból elszáll a levegő, viszont a rögzítőfék nem vág be. Ilyen esetben is meg lehetne állítani a járművet rögzítő fékkel, mivel az pont akkor old, ha van megfelelő nyomás. Tehát ha nincs, akkor bevágnak a hátsó fékpofák.
Ez biztos nem jutott eszébe a sofőrnek a fülkében lévő levegőhiány miatt.
Jujj.
Megijedtem, hogy kicsit túl aktuális a rajz az utóbbi egy hét (három randa busz/kamion baleset) tükrében.
A dátumot is nézve viszont Grafit (sajnos) orákulum… :-S
Spontán öngyulladó Klárán emberéletek múlhatnak egy erdőtűz végett.
Vezetés helyett pikoló Holzkoffert az uraknak.
Klára kicsit beégett
4U4H6d
Sheiße Reisen – EPIC.
A permetezés jó ötletnek tűnik.
A bal alsó sarokban a mókusok jól befigyelnek :D
Azt nem tudom, hogy hogyan került a site-ra banner, de velem nem szerződött senki. Ha marad, akkor megyek.
Oké, ki lehetett kapcsolni. Felbasztam magam egy kicsit, de most már minden rendben, főnek a tojások.
banner? miféle banner? ja, hogy nincs mindenkinek AdBlock :o
:-)))
A hordágyról is edukálja a bármelyik kertévé bármelyik tudósítóját.
Ez megint nem a képzelet műve :-)
Ezek az hordár ikrek hova járnak gyúrni? Olyan szép daliás kétajtós szekrények 1ségnyi felyel. Bwaaaaaah!
Scheisse Reisen :-D ezen nagyot, de ahogy Klára beégett az mégjobban. A busz meg még mindig csúszik lefele…
Utsó képen már lehetett volna 4-5 újszülött nyúl is :)
A két beteghordó nagyon retro. A fejük külön emlékeztet valami régi reklámfigurára…
MetálNyulak, yeaaah! :)
Meleg ellen amúgy az ivás is jó ötletnek tűnik… :D
az egész úgy, ahogy van: EPIC!
Navégremán!
Már nagyon vártam, nagyott ütött! :D köszi!
Új rajz végre! E!
Nyuszik vajon min kaptak össze?…
Scheiße Reisen odabasz :)
(egy kis helyesbítés főnök, a légfékből ha elmegy a levegő akkor fékez)
Ha elfogy a levegő, akkor a rugóerőtárolós fék (jellemzően a „B” tengelyre hat) fog csak befogni, másikon nem lesz fékhatás kivezérelhető.
Így aztán a rögzítőfék egyben biztonsági fék is. Ilyen kivitelű, korú, állapotú buszokon kell még lennie – bár működőképessége az üzembentartó felelőssége – valamilyen tartós üzemű lassítóféknek is. Ez utóbbi lehet: kipufogófék, retarder, intarder.
levegőhiány esetén ajánlom a szkafandert.
viszont vákuumban szarul ég a szofi.
Há’ itten már felderültek a részletek, nekem nem maradt semmi :D Esetleg a TV felirat a mikrofon szivacsán. A két nyulakért amik ideszalajtódtak Nyúl Jorkból, ill. a gyönyörűen kiflibe hajolt buszért (na ezt hozza össze valaki élőben!) külön riszpekt!
Hey úgy vártuk már nagyon; megérte! :)
TYBTuN <- Tyé Betéti Társaság, Unájted Néjsönz... ehhehehhehehheheee xDD
nagyonnagy! akármi! :D
ehhehee ,ez jó lett:) a nyulak vajh ficken,oder kampf bitte? xĐ
Köszönöm mester ez jól esett, így hajnalban, ha már a csetpartnerem megint bealudt kb 6-ik, alkalommal, lehet, hogy unalmas vagyok? Vagy neki nem kellene ágyban telefonról msn-ezni…?
Na mindegy ezután jókedvűen hajtom álomra a fejem. köszi.
A nyulak viccesek a sarokban.
„Ez élő? Az!”
Priceless :D
kikapcsoltam az adblock-ot, h lássak vmi bannert, de igy sincs sehol
:D :D :D :D
Az év rajza. A szövegek! Köszönöm.
Grafit bazmeg, amit a párkockán csinálsz, az is Istencsászár, de ez a poszt kifejezetten faszányos lett. Bazmeg.
:)
A nyúl alaposan lerendezte a konkurenciát!
Úrinő a riporterkisasszony, még az égés közben is elálló kisujjal fogja a mikrofont. :D
és szigorúan bal kézzel, mindig ballal.
q jóó!
sájsze rájzen!
Engem már a Sheiße Reisen feliratnál megnyert a kép, a többi „csak” parádés(!) ráadás! :D
A fejek beetlejuice-osak, ha vki látta azt a filmet. :)
Nemazérdzsó, hogy kekeckedjek, de Riporterklára a gyűrűsujját tartja el. Tehát ha nem is úrinő, de nagyon ügyes.
Illetvebazmeg: az utolsó képre KINŐ a kisujja a gyűrűsujja mögé, biztos, hogy ne ejtse el a forró mikrofont.
Hogy ég a hozzá nem értő és mégis megszólaló riporterribanc!
Űrjó! Köszönjük! :)
S még látjuk, amint Klára szégyenében elejt egy könnycseppet is, mielőtt az elpárologna a saját lángjaitól.
Előrebocsátom hogy nagyon kedvelem ezeket a rajzokat. Nem kötözködni akarok. A vicc tényleg jó, csak ha a busz légfék rendszeréből elmegy a nyomás, akkor a jármű megáll. Gondolom nem árt tudni:
http://en.wikipedia.org/wiki/Air_brake_%28road_vehicle%29
These large vehicles also have an emergency brake system, in which the compressed air holds back a mechanical force (usually a spring) which will otherwise engage the brakes.[2] Hence, if air pressure is lost for any reason, the brakes will engage and bring the vehicle to a stop.
Ha már szegény riporterlány olyan szánalmasan tudatlan volt, mi legyünk kicsit tájékozottabbak.
ilyet, h lájkolni, nem lehet?
Grafitmester!
Ha nem tetszik egy rajz, nem írok. Ha tetszik, általában akkor sem. Ha viszont egy olyat látok amitől napirajz a napirjaz, és benne van az ami miatt évek óta visszajárok, akkor azt meg kell jegyeznem! :)))
Ez az „apamfasza_barmi” egy MESTERMŰ! Köszi! ;) -Tib-
Ez úgy lehetséges, ha külön légtartálya van az üzemi- és a rögzítőféknek. Az üzemifék tartályból elszáll a levegő, viszont a rögzítőfék nem vág be. Ilyen esetben is meg lehetne állítani a járművet rögzítő fékkel, mivel az pont akkor old, ha van megfelelő nyomás. Tehát ha nincs, akkor bevágnak a hátsó fékpofák.
Ez biztos nem jutott eszébe a sofőrnek a fülkében lévő levegőhiány miatt.
lékkondi a kurvaanyád
Baby burn, burn, burn…
:) ..jó szelek fújnak feléd..:)…a párkockás is ütött…:)
Ez olyan „igazán jó”!
Minden részlete!
Há nem? Dehogynem, vagy iszok, apámfasza, bármi….
ÉGŐ!!
Teljesen helyén van, igazi klasszik darab.
Hogy röhög már félholtan a két kisfejűvel, az apjafaszát! A csaj meg szimplán elég mint a szalmabábú :D
A két mentőmókus olyan mintha a karjuk/kezük Playmobil katona lenne, a fejük meg LEGO emberé (haj nélkül) :D
Jujj.
Megijedtem, hogy kicsit túl aktuális a rajz az utóbbi egy hét (három randa busz/kamion baleset) tükrében.
A dátumot is nézve viszont Grafit (sajnos) orákulum… :-S
Most jutottam napirajzhoz a gyúrós-focis óta. De nagyon jólesett ez a rajz!
Köszönöm!