A Quickshot II Plus mikrokapcsolós (=jóval drágább) volt, mint a lemezérintkezős Quickshot II, így a „rángatós” játékoknál (pl. http://plus4world.powweb.com/software/Daley_Thompsons_Star_Events ) hamarabb lötyögősebb lett a joystick, rosszabb esetben el is törtek az érintkezők. Ebből szűrtem le, hogy Ma’ Ruzsa Zo Lee úrnak ilyet terveztél…(„Bólintasz”)
A motor az Pannónia TLB (a TLD luxus kivitele) (esetleg Junak M10), az oldalkocsi az meg a Turbo-orrú Duna.
Csodabácsinak volt ilyen jobbkormányos fogata Danuviával.
Sztem én ezt a furcsa oldalkocsis csávót már láttam valahol az út szélén. Asszem éppen útszéli, kipakolt csöcsű, műszaki analfagamma libák fejreállt tragacsát tette üzemképessé az arany kezével.
Werte Genossen, vajon van még más élemedett korú, akinek a pángermán bukósisak, az oldalkocsis kétütemű, és – vor allem – a Margot név így együtt egy rég letűnt baráti állam emlékét idézi meg?
Attól tartok, itt a csepptankos Jawa valamelyik változatát mintázta a művész, elsősorban a lámpafejből kinövő kormányszarvakat tekintve. Tehát nem NDK járműről van szó. Bár a balos oldalkocsi belezavar a képbe, és akár lehet Triumph is az 50-es évek elejéről (amelyiknek a formatervét a Jawa magáévá tette).
Mindenesetre a motoros jelenet tisztára Wallace&Gromit hangulatú :-)
A tehenésznéne elég strammnak tűnik így, hogy a vállán egyensúlyozza Riskát. Gondolom ezt napi szinten teszi, így Riska véleménye igenis számít.
A csiga meg simán beelőzi az oldalkocsis motort nyílt úton, és még muslica se megy a fogai közé.
Akkor nem lehetne ott a későbbi képen, mert otthagyta volna a motor a vérbe a közút mellett. Ha egy csiga képes így gyorsulni, akkor kell hogy legyen valami beépített szemstabilizátora, vagy giroszkóp, vagy nénémtudja, hogy haslábon rohanás közben ne kelljen vakulva haladnia a szemlobogás következményeképpen. Persze nem kizárt, hogy tévedek, és a két csiga nem azonos egymással, sem pedig a motorral, vagy az elégett Tiborral a drótok között.
Hrop!
Most akkor az Olgából Margot lett? Vagy rosszul követem a sztorit.
Pontsan. Logikád éles, arcéled görög, Tibor! Köszi!
(OFF be)
Kedves Grafit, csak nem te is a Quickshot II (és nem a Quickshot II Plus) felhasználók közé tartoztál? :-)
(OFF ki)
Fogalmam sincs, miről van szó. Gáz?
A Quickshot II Plus mikrokapcsolós (=jóval drágább) volt, mint a lemezérintkezős Quickshot II, így a „rángatós” játékoknál (pl. http://plus4world.powweb.com/software/Daley_Thompsons_Star_Events ) hamarabb lötyögősebb lett a joystick, rosszabb esetben el is törtek az érintkezők. Ebből szűrtem le, hogy Ma’ Ruzsa Zo Lee úrnak ilyet terveztél…(„Bólintasz”)
Csöcsbukó.
A mester tudja, mire kell vigyázni a legjobban.
A motor az Pannónia TLB (a TLD luxus kivitele) (esetleg Junak M10), az oldalkocsi az meg a Turbo-orrú Duna.
Csodabácsinak volt ilyen jobbkormányos fogata Danuviával.
Kaocsa!
Hogy tegnap a próbát befogadta, de a hozzászólást hiába okéztam le.
Kapcsa!
Sztem én ezt a furcsa oldalkocsis csávót már láttam valahol az út szélén. Asszem éppen útszéli, kipakolt csöcsű, műszaki analfagamma libák fejreállt tragacsát tette üzemképessé az arany kezével.
De, de, megy az, csak nyeli, mint csiga a muslincát.
Az állatlábas szék a mezopotámiai művészet kegszebb napjait idézi. Azt mondhatnók, visszanyúl a gyökerekhez!
Werte Genossen, vajon van még más élemedett korú, akinek a pángermán bukósisak, az oldalkocsis kétütemű, és – vor allem – a Margot név így együtt egy rég letűnt baráti állam emlékét idézi meg?
Attól tartok, itt a csepptankos Jawa valamelyik változatát mintázta a művész, elsősorban a lámpafejből kinövő kormányszarvakat tekintve. Tehát nem NDK járműről van szó. Bár a balos oldalkocsi belezavar a képbe, és akár lehet Triumph is az 50-es évek elejéről (amelyiknek a formatervét a Jawa magáévá tette).
Mindenesetre a motoros jelenet tisztára Wallace&Gromit hangulatú :-)
Támogatom a Telex.hu-t is.
A Margo név eleve abszolút tárgyesetben vanmárdezső.
A tehenésznéne elég strammnak tűnik így, hogy a vállán egyensúlyozza Riskát. Gondolom ezt napi szinten teszi, így Riska véleménye igenis számít.
A csiga meg simán beelőzi az oldalkocsis motort nyílt úton, és még muslica se megy a fogai közé.
Csiga áll. Ha épp beelőzné az oldalkocsist, lobogna a szeme. Szerintem.
Akkor nem lehetne ott a későbbi képen, mert otthagyta volna a motor a vérbe a közút mellett. Ha egy csiga képes így gyorsulni, akkor kell hogy legyen valami beépített szemstabilizátora, vagy giroszkóp, vagy nénémtudja, hogy haslábon rohanás közben ne kelljen vakulva haladnia a szemlobogás következményeképpen. Persze nem kizárt, hogy tévedek, és a két csiga nem azonos egymással, sem pedig a motorral, vagy az elégett Tiborral a drótok között.
Csak közösségi gólyafészek-építő tábor volt a környéken, és Tibi benézte az oszlopot…
Ó, értem. Tragikus.
Viszont legalább Tibi hamvasztására már nem kell költenie a hozzátartozóknak.
Zsiráflábas szék! Szemantikailag kiforrott levél!
Minden bitjét köszönöm :)
Minő kifinomult enteriőr, még a félig munkaterület jelleg ellenére is!
Az utolsó kép riadtan félpucér tagját még próbálom értelmezni.
Figyeldoda, jobbkormányos az oldalkocsis motor!
Most akkor Margot vagy Olga? Vagy nem ugyanaz a hölgyemény?
Én is ezen filóztam. Szerintem az ikertestvére lehet ..
A Margot művésznév. Egy rendes madámnak művészneve van.
Köszönöm Mester! Bevallom, csökött elmém erre nem is gondolt. Így máris minden a helyére került.
Csiga áll. Ha épp beelőzné az oldalkocsist, lobogna a szeme. Szerintem.
Én már nem kurvázom.
az a stramm, az a stramm, kinek kocka feje van.
margó kiskőrösi csöcsbukói erős képzavar.
Olga mostantól Margot?
Drót végén(közepén) szén darab… RIP.
Nem hiába van az a munkavédelem…