Na, ezek a szakik tűnnek el lassanként az idővel. Akikben 30-40 év valódi autószerelő rutin volt, nem csak egészben cseréltek főalkatrészeket, láttak szétszerelt generátort, tudtak a diódahídban egyenként diódát cserélni, dióhéjzúzalékkal gyertyát tisztára fújni, stb.
Nehéz szakma volt ez.
A szecsöi Bakter Lujza amatőr színiegylet “utánozzuk a valóságot” akciócsoportja éppen bemutatja mindennapjaik egy élethű performanszát.
Az előadásban a csavar az, hogy pont ugyanez történik velük minden áldott nap.
Szomoru ez a jobb sorsra erdemes jószág. Nem emeli az orrat olyan buszken mint anno 83-ban amikor lejott a szallagrol.
Igaz nincs is miert hisz az igazgato ur is spur volt es baszott kodlampat rendelni a varosi rohangalos szarjaba es a mostani gazdaja se kulonb. A bontobol is csak muszaj alapon hozza ami kell, pedig lenne vatta uj gyujtas kapcsolo alig masfelszaz euroert nemetbol.
Igy mulik el a vilag dicsosege…
Gratula, hiánypótló jelenet!
Teljes képet ad arról a szubkultúráról, amelyben a béjemvé a létezés alapszükséglete, mint brand, ugyanakkor a gépjármű kora, állapota, higiéniai körülményei (v.ö.: kurvamocskos) lényegtelenek.
A szubkultúra csomópontjaiban találhatóak azok a mesterek, akik még a legkotványabb verdához is hajlandóak hozzányúlni, és nem félnek, hogy lerohad tőle a kezük. A szubkultúra eleme a mesterrel barátinak tűnő érdekfüggőségben lévő csávó, aki a mesterrel folyamatosan smúzol, olykor besegít, de legtöbbször csak hátráltat. Az erőltetett barátkozás egyik látványos eleme a beszólogatás, noch dazu tockosok kiosztása, amelyek a mestert afelé terelik, hogy egy szép napon megetesse az illetővel az első keze ügyébe eső olajos rongyot.
Mentünk egyszer a Don-kanyarba vonattal (Bp.-Moszkva / Kijevszkaja / Kazanyszkaja – Voronyezs.) Nem két napra.
Még nem értük el Gödöllőt, már jöttek a szomszéd kupéból, hogy gyertek mán’ át, van jóféle házikolbász meg sonka. És persze vodka, hal, snapsz és ami köll’.
És azze, amikor két nap múlva leszálltunk Moszkvában és újra találkoztunk a másik vonalon, akkor még mindig volt mit enni mindenkinek. Nekik is, nekünk is.
Nem kevés. Jutott a pályaudvaron ránk váró oroszoknak is. Sőt…
Ezek szerint nem a behúzótekercs szállt el, rendben az akksi ill. a bendix is.
A bontott gyújtáskapcsoló nem annyira menő ötlet…fáintos lesz 130-nál, ha elszáll az elektronika a vérbe’, mert szétcsúszik a saru vagy elpattan az ellentartó rugó…
BéeMWé! :)
Annyi minden történik ezen a rajzon, mint egy gyermekkönyvben.
Bajor suttogó.
Na, ezek a szakik tűnnek el lassanként az idővel. Akikben 30-40 év valódi autószerelő rutin volt, nem csak egészben cseréltek főalkatrészeket, láttak szétszerelt generátort, tudtak a diódahídban egyenként diódát cserélni, dióhéjzúzalékkal gyertyát tisztára fújni, stb.
Nehéz szakma volt ez.
Az ugratós sorozat (https://napirajz.hu/kis-gaz/) óta kicsit leharcolt lett a verda…
Elrepült 14 évecske, ne lepődj meg. Jó, ha kétszer kapott olajcserét.
Kétszer?! Mi ez, valami szalonautó, amit mindennap políroznak, nehogy foltos legyen a kipufogócsonk? Ej.
De nem is állnak vele a viacolorra
Nagyon bírom amikor grafit motor hangokat szövegesít. A csatolt Subaru szerű izé hangja is zseniális. Hrawalon lon lon. Kuldok-uzit
A bimmernek pont olyan a foga, mint a baseball sapkás csávónak. LOL.
Ez tuti, hogy önéletrajzi ihletésű
Különös, hogy mindenkin cipő van. Kivéve a kocsit.
Lehet ezek amator szineszek akik Tibik probalnak lenni?
A szecsöi Bakter Lujza amatőr színiegylet “utánozzuk a valóságot” akciócsoportja éppen bemutatja mindennapjaik egy élethű performanszát.
Az előadásban a csavar az, hogy pont ugyanez történik velük minden áldott nap.
Szomoru ez a jobb sorsra erdemes jószág. Nem emeli az orrat olyan buszken mint anno 83-ban amikor lejott a szallagrol.
Igaz nincs is miert hisz az igazgato ur is spur volt es baszott kodlampat rendelni a varosi rohangalos szarjaba es a mostani gazdaja se kulonb. A bontobol is csak muszaj alapon hozza ami kell, pedig lenne vatta uj gyujtas kapcsolo alig masfelszaz euroert nemetbol.
Igy mulik el a vilag dicsosege…
Némi erotikai áthallásokat is vélek! Mintha a Bömbi egy baby lenne…
Rég nem mostad le – emberemlékezet óta nem döhérkedtél vele.
Persze, hogy behisztizett.
Bedugod és elfordítod – semmi etvasz. Bezzeg ha a leírt módon…
Egy futást javaslok a havasesøben.
Gratula, hiánypótló jelenet!
Teljes képet ad arról a szubkultúráról, amelyben a béjemvé a létezés alapszükséglete, mint brand, ugyanakkor a gépjármű kora, állapota, higiéniai körülményei (v.ö.: kurvamocskos) lényegtelenek.
A szubkultúra csomópontjaiban találhatóak azok a mesterek, akik még a legkotványabb verdához is hajlandóak hozzányúlni, és nem félnek, hogy lerohad tőle a kezük. A szubkultúra eleme a mesterrel barátinak tűnő érdekfüggőségben lévő csávó, aki a mesterrel folyamatosan smúzol, olykor besegít, de legtöbbször csak hátráltat. Az erőltetett barátkozás egyik látványos eleme a beszólogatás, noch dazu tockosok kiosztása, amelyek a mestert afelé terelik, hogy egy szép napon megetesse az illetővel az első keze ügyébe eső olajos rongyot.
a világ legjobban marketingelt faszkompenzátora a béemvé.
Igen, ráadásul úgy, hogy a cégnek nem is kell nagyon erőlködnie, mert a termék önmagában bevonzza a kompenzálni kívánó alanyokat.
Szinte hallom a fogaskoszorút , amikor fullba rátol fogközépre az önindító.
WD 40 kell oda, csak ne tedd zsebre a kulcsot mert foltot hagy.
Majd elfeledtem: Mester úr, a rajz remek, a magam nevében hála s köszönet!
A Kelet-európai ember ha utazik – eszik!
Mentünk egyszer a Don-kanyarba vonattal (Bp.-Moszkva / Kijevszkaja / Kazanyszkaja – Voronyezs.) Nem két napra.
Még nem értük el Gödöllőt, már jöttek a szomszéd kupéból, hogy gyertek mán’ át, van jóféle házikolbász meg sonka. És persze vodka, hal, snapsz és ami köll’.
És azze, amikor két nap múlva leszálltunk Moszkvában és újra találkoztunk a másik vonalon, akkor még mindig volt mit enni mindenkinek. Nekik is, nekünk is.
Nem kevés. Jutott a pályaudvaron ránk váró oroszoknak is. Sőt…
Sapkástibor természetesen beszáll a kocsiba morzsásat enni.
Ezek szerint nem a behúzótekercs szállt el, rendben az akksi ill. a bendix is.
A bontott gyújtáskapcsoló nem annyira menő ötlet…fáintos lesz 130-nál, ha elszáll az elektronika a vérbe’, mert szétcsúszik a saru vagy elpattan az ellentartó rugó…
Az évek és a rutin!
Bajor prémium.