Egy dolgot nem értek: hogy a Makitáért, a keverőszárért, meg a hosszabbítókért (köztük a szar sárgával, ami már az a modern gyerekzáras fajta, amibe úgy kell belszenvedni, belerőltetni a dugvillát, annyira biztonságos) hogy tudott visszamenni Tibike?
Igen ám, csak arra tettem finom célzást, hogy ha a cuccokért el tudott menni Tibike, akkor a Mester Úr is lemehetett volna ugyanazon az úton helikopter, meg folyós betonon csónakázás helyett.
Egyáltalán nem biztos, hogy vissza kellett menni érte. A cucc valszeg végig ott volt oldalvást valahol, és a delejt adó drót vége is ott figyelt, szépen végigvezetve a munkaterület szélén. Összedugni csak azért kellett őket, mert a lejárat messze a betontenger túlvégén, hatósugáron kívül van.
Kikovácsolva vaslogikám eltéphetetlen acélláncát, arra jutottam, hogy az áramforrás (a luk a falban) a lejáratnál kell legyen, mert különben nem tudnak odaszörfölni. Namost még a szar sárgát sem lehet a friss betonon áthúzni, mer’ vagy beleköt vagy a billiárdasztalság lesz unortodox (az unortodoxot hibásnak jelöli a rendszer, csak szólok). Tehát. Kell neki valami alátámasztás, ami nem szervül a frissen kialakított billiárdasztalba. ban. Szóvalhogyakkor azon nem tudtak volna visszajutni?
Fogadjunk, hogy te azt sem hiszed, hogy Piroska egy beszélő farkassal találkozott az erdőben. Vagy hogy Törppapa túl tud járni a gonosz Hókuszpók eszén. Sőt, lehet, hogy a Mikulásban sem hiszel…?
Hát bazm, énnekem ez nagyon tetszett. Egy igazi majszternek a szeme se rándul, csikket megtart, bármilyen helyzetből kivágja magát. Fasza, amúgy is nagyon szeretem az ilyen szakipari témájú rajzokat. Köszönöm.
A Fryb welshül azt jelenti „seprű” – merthogy Tibó bácsi lesöpri a kettőfeles széldeszkát? A Makitán kívül esetleg még a Hilti jöhet szóba ilyen trükkökhöz… A szar sárga viszont könnyedén levághatja az autómatát, amiről a Vedlő Menyét óta tudjuk, hogy „kismegszakító, basszájba!”.
A mester nem csak hogy síkba teszi aúsztatott betonyt, hanem a legnehezebb helyzetből is kivágja magát. Nem elhanyagolható tényező a megfelelő eszközválasztás sem, hiszen a dekker simán leégne ilyenkor, a makita meg nem.
Jó lenne tudni, hogy a gondos tervezés ellenére hol maradt el a helikopter. Az is beszédes, hogy ma egy jó szakember kérhet annyit a melóért, hogy a helikopter is beleférjen.
A tervezés nem volt gondos. A mester 5 h-ra rendelte a helikoptert, az ott is volt reggel 5-kor, és dolgavégezetlenül távozott. Jelezni kellett volna, hogy az érkezés 5:00 PM, azaz 17:00-kor lenne kívánatos.
A rajzon ábrázolt időpillanat nyilván 18:30, nehezen képzelhető el, hogy reggel fél 7-kor végeztek volna a munkával (hajnali derengésben nem lehet tisztességesen betonozni).
Tibike átment a beton és a lábnyomait most szintezik ahogy megteszik a visszaút.
Na mi volt a tétel szakmai vizsgán, Tibike?
Hoty megszaladt a munka. Ilyen, amikor a let me focusból nem zökkenteneki ki :D
Csak halkan jegyezném meg, hogy a románok éjszaka ellopták a lovaink…
Akarom mondani az ÖTLETEINKET:
https://nlc.hu/shine/20200527/tavolsagtarto-orias-cipo-kolozsvar/
Kicsit mintha ritkábban lenne új rajz mostanában.
Építkezem egyedül, és szorítanak hataridők. Igyekszem a rajzokkal, kis türelmet kérek. Köszönöm!
Az mas, azt szabad, jo munkat.
Onnan az ihlet, te is korbebetonoztad magad…? :-)
Egy dolgot nem értek: hogy a Makitáért, a keverőszárért, meg a hosszabbítókért (köztük a szar sárgával, ami már az a modern gyerekzáras fajta, amibe úgy kell belszenvedni, belerőltetni a dugvillát, annyira biztonságos) hogy tudott visszamenni Tibike?
Gondolom a szélén a főfalon, körbe. A lejárat ezek szerint nem onnan nyílik. A feng-shuis havert, meg a stylstot meg kellett volna kérdezni!
Igen ám, csak arra tettem finom célzást, hogy ha a cuccokért el tudott menni Tibike, akkor a Mester Úr is lemehetett volna ugyanazon az úton helikopter, meg folyós betonon csónakázás helyett.
Egyáltalán nem biztos, hogy vissza kellett menni érte. A cucc valszeg végig ott volt oldalvást valahol, és a delejt adó drót vége is ott figyelt, szépen végigvezetve a munkaterület szélén. Összedugni csak azért kellett őket, mert a lejárat messze a betontenger túlvégén, hatósugáron kívül van.
Kikovácsolva vaslogikám eltéphetetlen acélláncát, arra jutottam, hogy az áramforrás (a luk a falban) a lejáratnál kell legyen, mert különben nem tudnak odaszörfölni. Namost még a szar sárgát sem lehet a friss betonon áthúzni, mer’ vagy beleköt vagy a billiárdasztalság lesz unortodox (az unortodoxot hibásnak jelöli a rendszer, csak szólok). Tehát. Kell neki valami alátámasztás, ami nem szervül a frissen kialakított billiárdasztalba. ban. Szóvalhogyakkor azon nem tudtak volna visszajutni?
Most esett le, hogy hol maradt a kopter!
Lefoglalta a medve, völgyzáró gát elemeket szállítani.
Ez már az udvar? Akkor lassan kész a kecó!
Legalább lefolyik a víz az egyenes udvarról :)
Ismét egy erős dolgozat Mester!
Ez zenei témájú poszt. Janáček cseh zeneszerző, híres operája a A ravasz rókácska kalandjai.
Énszerintem az ilyesmi az életben nem lehetséges.
Fogadjunk, hogy te azt sem hiszed, hogy Piroska egy beszélő farkassal találkozott az erdőben. Vagy hogy Törppapa túl tud járni a gonosz Hókuszpók eszén. Sőt, lehet, hogy a Mikulásban sem hiszel…?
Igazad van, a szar sárgával ez biztosan nem működne.
és vízmérték nélkül! a hajlott deszkával! hiába, az évek meg a rutin…
FRYBA-ra a deszkatörlő csobban be a betonba?
Nem. Az ujjával törli végig a deszkát, és arról a gyűjtemény, az csobban. Frybban.
Hát bazm, énnekem ez nagyon tetszett. Egy igazi majszternek a szeme se rándul, csikket megtart, bármilyen helyzetből kivágja magát. Fasza, amúgy is nagyon szeretem az ilyen szakipari témájú rajzokat. Köszönöm.
A Fryb welshül azt jelenti „seprű” – merthogy Tibó bácsi lesöpri a kettőfeles széldeszkát? A Makitán kívül esetleg még a Hilti jöhet szóba ilyen trükkökhöz… A szar sárga viszont könnyedén levághatja az autómatát, amiről a Vedlő Menyét óta tudjuk, hogy „kismegszakító, basszájba!”.
A mester nem csak hogy síkba teszi aúsztatott betonyt, hanem a legnehezebb helyzetből is kivágja magát. Nem elhanyagolható tényező a megfelelő eszközválasztás sem, hiszen a dekker simán leégne ilyenkor, a makita meg nem.
Jó lenne tudni, hogy a gondos tervezés ellenére hol maradt el a helikopter. Az is beszédes, hogy ma egy jó szakember kérhet annyit a melóért, hogy a helikopter is beleférjen.
A tervezés nem volt gondos. A mester 5 h-ra rendelte a helikoptert, az ott is volt reggel 5-kor, és dolgavégezetlenül távozott. Jelezni kellett volna, hogy az érkezés 5:00 PM, azaz 17:00-kor lenne kívánatos.
A rajzon ábrázolt időpillanat nyilván 18:30, nehezen képzelhető el, hogy reggel fél 7-kor végeztek volna a munkával (hajnali derengésben nem lehet tisztességesen betonozni).
Nem találok szavakat.
10 pont.
a ket dimenzio hercege
:-)))))
flöccöndöför
Nem úgy volt, hogy Tibike ácsnak tanul?
De.
Csak aztán a verebek nem bírták a magassági jelenlétét.
Utána csinált egy durva elfalazást, ‘szt most ezt