Javithato ugyan, csak nem epp gazdasagosan, gtk. Tibor tudja.
Tibor az a fajta szakember lehet, aki a kovetkezo kockaban (ha meg lett volna rajzolva) komolyan kijelenti:
„Meg tudom javitani jol, olcson, gyorsan. Valassz barmelyik kettot.”
Ennél életszerübb lenne, ha a végén a nyújtópadról levarázsolnanak egyt 17 éves dízel Passatot, 110 ezer km-rel, amit csak egy öregúr használt, hogy kijárjon a kertbe…
Mondtam már…ez az egész napirajz, grafit, a lassan 20 éves története cakkummpakk, ez az igazi hungaricum. Csak mi értjük, csak nekünk szól, még ha elhagytuk is az országot az elmúlt években.
Köszönöm, Grafit.
Edukációnak álcázott okoskodás:
Hamár egyébként, akkor szerintem az ábrázolt „jármű” simán totálkár (gyk: tk), gtk-nak azokat szokták hívni, amiket még műszakilag rendbe lehetne hozni, csak anyagilag nem éri meg (a biztosítónak), ezért lesz belőle gtk.
Ez főleg idősebb autóknál szokott előjönni, mert a munkadíj/anyagdíj ugyanannyi, akkor is, ha „régi” autót javítanak, mintha újat, viszont a jármű értékéhez képest már nem éri meg, esetleg meg is haladja azt.
Pölö egy tök új, 20 millás autón lesz 5 milliós kár, akkor azt megcsináltatják. Ha ugyanezt(!) az autót 10 évesen törik meg ugyanígy, akkor nyilván ugyanaz az alkatrész, ugyanaz a munka, stb, vagyis ugyanúgy egy 5 millás történet a javítás, csak az autó addigra ér mondjuk 4 milliót… Vagyis meg lehetne javítani, csak nem éri meg, meg a görény biztosító azt mondja, hogy az eredeti (tehát 10 évesen 4 millás) állapotot állítja vissza, nem újat épít… (Ami tök jó lenne akkor, ha a 4 milliót érő autó tulaja mondjuk ötödannyi biztosítási díjat fizetne, mint akinek 20 millás autója van, de ez persze nincs így, alapvetően a teljesítmény/köbcenti alapján fizet mindenki)
E!
Ha van egy jó ügyvéded, vagy ügyvéd vagy rengeteg szabadidővel és eltolod a falig, akkor elég sok bíróságra járás után azért fizet rendesen a biztosító. Csak ez a ritkább együttállás. Inkább mindenki elfogadja amit adnak. Sajnos…
Csóró kis kollégát kapta el oldalról a Tibi, hogy a bal hátulja (ajtó, meg hátsó elem) törött, de mivel egy 30 éves szaros Renault, gtk lett a százezer fornitos kárral.
Tibor tudja, hogy használható várat csak bizonyos anyagokból lehet csinálni. Arra pedig a bőbeszédű ügyfélnek nem telik. Tibor sok ügyfelet látott, tudja.
Milyen szépen jönnek fel az alkatrészek a csörlővel… látnék még fantáziát ebben a verdában. Esetleg lehetne belőle gokartot építeni a gyereknek. Vagy benzinmotoros mosógépet áramszünet esetére. Persze megértem Tibort: van az a kor, amikor már az ember nem akar minden szar projektbe belevágni.
Hogy ez egy réges-régi, Hahotában megjelent írást idéz fel, miszerint:
megvalósul Desgrange álma, és mindössze egy versenyző fejezi be a Tourt: egy csokor küllővel a kezében fog átbicegni a Diadalív alatt.
Javithato ugyan, csak nem epp gazdasagosan, gtk. Tibor tudja.
Tibor az a fajta szakember lehet, aki a kovetkezo kockaban (ha meg lett volna rajzolva) komolyan kijelenti:
„Meg tudom javitani jol, olcson, gyorsan. Valassz barmelyik kettot.”
A Tiborral tudok azonosulni, megöregedtem, lehet. De én is kezdek belefáradni a saját területemen a GTK szarjok kikalapálásába
Tik’ ketten Tiborral csak azé’ vagytok ojjan magabiztosak, hogy szarbó’ nem lehet építeni, mert elolvastátok a tavalyi Ig Nobel-díjas cikket :-) :
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2352409X19305371
Ennél életszerübb lenne, ha a végén a nyújtópadról levarázsolnanak egyt 17 éves dízel Passatot, 110 ezer km-rel, amit csak egy öregúr használt, hogy kijárjon a kertbe…
Nemdohányzó. Orvos.
Ahogy elnézem, alákaphatott valami…
(gyk https://napirajz.hu/alakapott/)
„Tibikém, nem kell szalon autó legyen, csak a vizsgán menjen át…” :-/
Mondtam már…ez az egész napirajz, grafit, a lassan 20 éves története cakkummpakk, ez az igazi hungaricum. Csak mi értjük, csak nekünk szól, még ha elhagytuk is az országot az elmúlt években.
Köszönöm, Grafit.
„Vidéki orvos óvodába vitte az unokáját vasárnaponként…”-ra még jó lesz.
Vasárnap óvodába???
Edukációnak álcázott okoskodás:
Hamár egyébként, akkor szerintem az ábrázolt „jármű” simán totálkár (gyk: tk), gtk-nak azokat szokták hívni, amiket még műszakilag rendbe lehetne hozni, csak anyagilag nem éri meg (a biztosítónak), ezért lesz belőle gtk.
Ez főleg idősebb autóknál szokott előjönni, mert a munkadíj/anyagdíj ugyanannyi, akkor is, ha „régi” autót javítanak, mintha újat, viszont a jármű értékéhez képest már nem éri meg, esetleg meg is haladja azt.
Pölö egy tök új, 20 millás autón lesz 5 milliós kár, akkor azt megcsináltatják. Ha ugyanezt(!) az autót 10 évesen törik meg ugyanígy, akkor nyilván ugyanaz az alkatrész, ugyanaz a munka, stb, vagyis ugyanúgy egy 5 millás történet a javítás, csak az autó addigra ér mondjuk 4 milliót… Vagyis meg lehetne javítani, csak nem éri meg, meg a görény biztosító azt mondja, hogy az eredeti (tehát 10 évesen 4 millás) állapotot állítja vissza, nem újat épít… (Ami tök jó lenne akkor, ha a 4 milliót érő autó tulaja mondjuk ötödannyi biztosítási díjat fizetne, mint akinek 20 millás autója van, de ez persze nincs így, alapvetően a teljesítmény/köbcenti alapján fizet mindenki)
E!
Ha van egy jó ügyvéded, vagy ügyvéd vagy rengeteg szabadidővel és eltolod a falig, akkor elég sok bíróságra járás után azért fizet rendesen a biztosító. Csak ez a ritkább együttállás. Inkább mindenki elfogadja amit adnak. Sajnos…
„A TIBOR” számára ez még GTK, mindenki másnak totálkár!
Csóró kis kollégát kapta el oldalról a Tibi, hogy a bal hátulja (ajtó, meg hátsó elem) törött, de mivel egy 30 éves szaros Renault, gtk lett a százezer fornitos kárral.
A második stációnál miért van áthúzva a nyila?
ott berezeg a kábel
Tibor tudja, hogy használható várat csak bizonyos anyagokból lehet csinálni. Arra pedig a bőbeszédű ügyfélnek nem telik. Tibor sok ügyfelet látott, tudja.
cerka a fül mögött befigyel a mágusnál.
Szerintem az egy hátrafele csapott napszemcsi.
Én csak simán nem tudom, mi az a gtk. Nem hiszem, hogy a windowing toolkit.
Gazdasági totálkár
Gazdasági totál kár – E!
Gazdasági totálkár, mikor biztosító szerint többe kerülne a javítás mint az autó értéke.
Pedig lenne még egy jó szakember rendbe rakni a Kadett, de őt már az ördögök főzik.
Ott tanultam meg a csapatós kifejezést – top 10 napirajz.
Retrófíling. Anno az ELTE GTK-sokat szívattuk vele, hogy totálkárosak. Mai gyerek meg legfeljebb azt hiszi, valami GIMP-szoftver…
Milyen szépen jönnek fel az alkatrészek a csörlővel… látnék még fantáziát ebben a verdában. Esetleg lehetne belőle gokartot építeni a gyereknek. Vagy benzinmotoros mosógépet áramszünet esetére. Persze megértem Tibort: van az a kor, amikor már az ember nem akar minden szar projektbe belevágni.
A benzinmotoros mosógéphez kisebb motor kell:
https://www.youtube.com/watch?v=RvU5gFMcOqc
Persze, akár egy Berva mopedé is elég, igaz? Szerintem merjünk nagyot álmodni :-)
Hogy ez egy réges-régi, Hahotában megjelent írást idéz fel, miszerint:
megvalósul Desgrange álma, és mindössze egy versenyző fejezi be a Tourt: egy csokor küllővel a kezében fog átbicegni a Diadalív alatt.
Ha gtk, akkor gtk, erről nem nyitok vitát.