31 thoughts on “GTK

  1. Zsolt

    Javithato ugyan, csak nem epp gazdasagosan, gtk. Tibor tudja.

    Tibor az a fajta szakember lehet, aki a kovetkezo kockaban (ha meg lett volna rajzolva) komolyan kijelenti:
    „Meg tudom javitani jol, olcson, gyorsan. Valassz barmelyik kettot.”

    Válasz
  2. úgy

    A Tiborral tudok azonosulni, megöregedtem, lehet. De én is kezdek belefáradni a saját területemen a GTK szarjok kikalapálásába

    Válasz
  3. Diliscsavo

    Ennél életszerübb lenne, ha a végén a nyújtópadról levarázsolnanak egyt 17 éves dízel Passatot, 110 ezer km-rel, amit csak egy öregúr használt, hogy kijárjon a kertbe…

    Válasz
  4. naebneerG

    Mondtam már…ez az egész napirajz, grafit, a lassan 20 éves története cakkummpakk, ez az igazi hungaricum. Csak mi értjük, csak nekünk szól, még ha elhagytuk is az országot az elmúlt években.
    Köszönöm, Grafit.

    Válasz
  5. abcd1234

    Edukációnak álcázott okoskodás:
    Hamár egyébként, akkor szerintem az ábrázolt „jármű” simán totálkár (gyk: tk), gtk-nak azokat szokták hívni, amiket még műszakilag rendbe lehetne hozni, csak anyagilag nem éri meg (a biztosítónak), ezért lesz belőle gtk.
    Ez főleg idősebb autóknál szokott előjönni, mert a munkadíj/anyagdíj ugyanannyi, akkor is, ha „régi” autót javítanak, mintha újat, viszont a jármű értékéhez képest már nem éri meg, esetleg meg is haladja azt.
    Pölö egy tök új, 20 millás autón lesz 5 milliós kár, akkor azt megcsináltatják. Ha ugyanezt(!) az autót 10 évesen törik meg ugyanígy, akkor nyilván ugyanaz az alkatrész, ugyanaz a munka, stb, vagyis ugyanúgy egy 5 millás történet a javítás, csak az autó addigra ér mondjuk 4 milliót… Vagyis meg lehetne javítani, csak nem éri meg, meg a görény biztosító azt mondja, hogy az eredeti (tehát 10 évesen 4 millás) állapotot állítja vissza, nem újat épít… (Ami tök jó lenne akkor, ha a 4 milliót érő autó tulaja mondjuk ötödannyi biztosítási díjat fizetne, mint akinek 20 millás autója van, de ez persze nincs így, alapvetően a teljesítmény/köbcenti alapján fizet mindenki)
    E!

    Válasz
    1. GeriQ

      Ha van egy jó ügyvéded, vagy ügyvéd vagy rengeteg szabadidővel és eltolod a falig, akkor elég sok bíróságra járás után azért fizet rendesen a biztosító. Csak ez a ritkább együttállás. Inkább mindenki elfogadja amit adnak. Sajnos…

      Válasz
    2. Begyowsky

      Csóró kis kollégát kapta el oldalról a Tibi, hogy a bal hátulja (ajtó, meg hátsó elem) törött, de mivel egy 30 éves szaros Renault, gtk lett a százezer fornitos kárral.

      Válasz
  6. bervas

    Tibor tudja, hogy használható várat csak bizonyos anyagokból lehet csinálni. Arra pedig a bőbeszédű ügyfélnek nem telik. Tibor sok ügyfelet látott, tudja.

    Válasz
    1. LofaszJoska

      Gazdasági totálkár, mikor biztosító szerint többe kerülne a javítás mint az autó értéke.

      Válasz
  7. Bozótdisznó

    Retrófíling. Anno az ELTE GTK-sokat szívattuk vele, hogy totálkárosak. Mai gyerek meg legfeljebb azt hiszi, valami GIMP-szoftver…

    Válasz
  8. PDA_FAN

    Milyen szépen jönnek fel az alkatrészek a csörlővel… látnék még fantáziát ebben a verdában. Esetleg lehetne belőle gokartot építeni a gyereknek. Vagy benzinmotoros mosógépet áramszünet esetére. Persze megértem Tibort: van az a kor, amikor már az ember nem akar minden szar projektbe belevágni.

    Válasz
  9. Begyowsky

    Hogy ez egy réges-régi, Hahotában megjelent írást idéz fel, miszerint:
    megvalósul Desgrange álma, és mindössze egy versenyző fejezi be a Tourt: egy csokor küllővel a kezében fog átbicegni a Diadalív alatt.

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .